Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening
Pyszne placki białkowe, bogate w błonnik. Do tego łatwe i szybkie w przygotowaniu.
POTRENINGU.PL OCENIA POSIłEK W SKALI FIT NA:{{fitAvg}}/5
Twoja ocena: {{current}}

Składniki

  1. Jajo kurze całe 2 szt.
  2. Jogurt naturalny 2% 100 g
  3. Mleko 0,5 % 40 g
  4. Otręby owsiane 30 g
  5. Płatki owsiane 60 g
  6. Serek twarogowy ziarnisty (tzw. wiejski) 300 g
  7. Trec Isolate 100 30 g
  8. Truskawki 250 g

Przygotowanie

Płatki owsiane zmielić na drobno, wsypać do miski razem z otrębami owsianymi. Serek twarogowy wiejski light, 2 jaja i jogurt naturalny i mleko zmielić w blenderze lub ubić mikserem. Następnie przelać do miski z płatkami i otrębami owsianymi, wszystko dokładnie wymieszać. Taką masę należy odstawić do lodówki na minimum 5-6h lub na całą noc. Smażyć formując kształt placków na patelni zwilżonej tłuszczem lub sprayem, na koniec polać lub ułożyć truskawki, wedle uznania.