Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia
Wygraj darmowy wyjazd w Alpy Francuskie.

Wygraj darmowy wyjazd w Alpy Francuskie.

PoTreningu

Zima jest porą roku, która wbrew pozorom sprzyja rekreacji ruchowej. Jazda na nartach czy snowboardzie, to sposób nie tylko na dobrą zabawę, ale także na poprawę kondycji i ogólnej sprawności. Trzeba tylko zadbać o to, by kontakt z zimowym sportem nie ograniczał się jedynie do przełączania kanałów sportowych.

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 50 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 4000 posiłków i 500 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę

Warto też zdać sobie sprawę, że wizyta w najlepszym klubie fitness nie zapewni nawet namiastki wrażeń, które czekają na narciarskim stoku. I nie trzeba wcale startować w Turnieju Czterech Skoczni, by poczuć przypływ adrenaliny. Dla mniej wprawionych osób, już zjazd z tzw. „oślej łączki", może okazać się wymagającym zadaniem.

Często nawet sceptycy i malkontenci, już po pierwszej wizycie na stoku, „łapią narciarskiego bakcyla" . Jazda na nartach, czy snowboardzie to sporty w których postęp przychodzi bardzo szybko, nieraz po kilku godzinach treningów pod okiem instruktora można nabrać wprawy pozwalającej bez wstydu pojawić się na stoku i szusować nie zaliczając wywrotki. Choć te początkowo są nieuniknione, bo jak mówi stara góralska mądrość: „jak się nie psewrócis, to się nie naucys."

Informacje jak zdobyć darmowy wyjazd w Alpy znajdziecie:  TUTAJ

Jazda na nartach (jak i na snowboardzie), rozwija kondycję, wytrzymałość, koordynację ruchową i zmysł równowagi oraz wspomaga odporność immunologiczną. Stanowi potężny wydatek energetyczny i jeśli chodzi o wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej – bije klasyczne aeroby na głowę. Oczywiście wiele zależy od zaangażowania z jakim podejmujemy się aktywności i czasu jaki spędzamy na stoku. Łatwo jednak się zapomnieć i przy sprzyjających warunkach atmosferycznych oraz przy dobrej kondycji fizycznej szusować cały dzień na nartach.

Nie bierz przykładu z osób, które uważają, że zima jest „do kitu" i że „na wakacje to się jeździ latem". Zastanów się czy chcesz dobrze się bawić na narciarskim stoku, czy może wolisz rano przed pracą odśnieżać samochód? Zaplanuj sobie wypoczynek w górach, szukaj okazji , najlepiej wyjazdów na zorganizowane imprezy. Jak tylko masz możliwość wzięcia udziału w takim przedsięwzięciu, nie pozwól by okazja przeszła Ci koło nosa. Zima trwa tak naprawdę krótko. Zobaczysz, że jeszcze zatęsknisz za nią latem.

Informacje jak zdobyć darmowy wyjazd w Alpy znajdziecie:  TUTAJ



W artykule mówimy o: Zdrowie