Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening
(foto: asia1410) Lubicie czkekoladowe ciasta? Jesteście na redukcji? Tęsknicie za czymś słodkim w tym okresie? Jeśli wszystkie wasze odpowiedzi brzmią: tak, to ten przepis jest jak najbardziej dla was!
POTRENINGU.PL OCENIA POSIłEK W SKALI FIT NA: {{fitAvg}}/5
Twoja ocena: {{current}}

Składniki

  1. Białko jaja kurzego 40 g
  2. Fasola konserwowa - Nasza Spiżarnia 240 g
  3. Jabłko 100 g
  4. Jajo kurze całe 1 szt.
  5. Kakao odtłuszczone WAWEL 30 g
  6. Ksylitol 50 g
  7. Masło - Lurpak 15 g
  8. Mleko bez laktozy 1,5% - Schwarzwaldmilch 50 g
(foto: asia1410)

Przygotowanie

Składniki dodatkowe: proszek do pieczenia. Fasolę odsączamy z wody (z puszki 400g po odsączeniu pozostanie 240g) blendujemy ją z jabłkiem, jajem, białkiem jaja, mlekiem i masłem na gładką masę. Następnie dodajemy suche składniki, czyli kakao, proszek do pieczenia i ksylitol (można użyć słodziku), opcjonalnie można dodać ok 25-30g odżywki białkowej o smaku czekoladowym. Wszystko dokladnie blendujemy. Całość wlewamy do uprzednio delikatnie spryskanego / posmarowanego tłuszczem naczynia. Tylko w celu zabezpieczenia przed przywieraniem. Pieczemy 25-30 min w 180 stopniach.