Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening
Zwyczajne acz wartościowe śniadanie.
POTRENINGU.PL OCENIA POSIłEK W SKALI FIT NA: {{fitAvg}}/5
Twoja ocena: {{current}}

Składniki

  1. Chleb żytni razowy 60 g
  2. Jogurt naturalny 2% 12 g
  3. Kefir 2% 200 g
  4. Majonez Lekki - Hellmann's 4 g
  5. Mięso z piersi kurczaka bez skóry 60 g
  6. Oliwa z oliwek 8 g
  7. Rzodkiewka 30 g
  8. Sałata 10 g

Przygotowanie

Składniki dodatkowe: odrobina chrzanu (+/- pół łyżeczki), odrobina soku z cytryny, sól morska, czarny pieprz. Mięso ugotować na parze lub upiec w folii w piekarniku z dodatkiem ulubionych przypraw ziołowych. Chrzan, jogurt, sok z cytryny, majonez, olej lniany i przyprawy należy zmieszać w małym naczyniu - otrzymamy sos chrzanowy. Chleb posmarować kremem chrzanowym, ułożyć na wierzch sałatę, cząstki kurczaka i plasterki rzodkiewki. Zamiast piersi z kurczaka użyć można chudej szynki drobiowej. Na deser kefir.