Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening
Zapomniana kasza gryczana z wołowiną. Kasza nie wszystkim smakuje ale posiada spore walory dietetyczne.
POTRENINGU.PL OCENIA POSIłEK W SKALI FIT NA: {{fitAvg}}/5
Twoja ocena: {{current}}

Składniki

  1. Cebula 30 g
  2. Jabłko 140 g
  3. Kasza gryczana 90 g
  4. Koncentrat pomidorowy 30% 50 g
  5. Marchew 100 g
  6. Oliwa z oliwek 15 g
  7. Papryka zielona 100 g
  8. Pieczarka uprawna, świeża 70 g
  9. Pomidor 90 g
  10. Wołowina, udziec 150 g

Przygotowanie

Składniki dodatkowe: czosnek, pieprz/sól. Mięso pokroić w kostkę, a następnie przyrumienić delikatnie na patelni na oliwie z oliwek. Następnie umieścić wraz z pokrojoną cebulą, papryką, pomidorem, czosnkiem i pieczarkami w naczyniu żaroodpornym. Wymieszać składniki z koncentratem pomidorowym oraz odrobiną oliwy z oliwek. Piec do uzyskania pożądanej miękkości. Kaszę ugotować zgodnie z przepisem z opakowania. Po podaniu polać oliwą. Przygotowanie surówki: Marchew i jabłko zetrzeć na tarce. Składniki dokładnie wymieszać. Wszystkie składniki podawać razem