Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening
Kasza gryczana należy do najbardziej wartościowych produktów, niestety nie każdemu odpowiada jej smak. Polecamy spróbować wraz z warzywami i wołowiną.
POTRENINGU.PL OCENIA POSIłEK W SKALI FIT NA: {{fitAvg}}/5
Twoja ocena: {{current}}

Składniki

  1. Cebula 30 g
  2. Kasza gryczana 75 g
  3. Koncentrat pomidorowy 30% 20 g
  4. Marchew 100 g
  5. Oliwa z oliwek 10 g
  6. Pieczarka uprawna, świeża 70 g
  7. Pomidor 130 g
  8. Wołowina, udziec 150 g

Przygotowanie

Składniki dodatkowe: przyprawy, czosnek. Mięso pokroić w kostkę, a następnie przyrumienić delikatnie na patelni na oliwie z oliwek. Następnie umieścić wraz z pokrojoną cebulą, papryką, pomidorem, marchwią, czosnkiem i pieczarkami w naczyniu żaroodpornym. Wymieszać składniki z koncentratem pomidorowym oraz odrobiną oliwy z oliwek. Zapiekać do uzyskania pożądanej miękkości (około 60 minut). Kaszę ugotować w lekko osolonej wodzie.