Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w lutym

Sprawdź więcej

Metamorfozy użytkowników

zmień
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1093 opinii klientów PoTreningu.pl!

Dieta smaczna .... Trening ok Polecam!! ;)
Dieta smaczna a trening intensywny. Tak jak lubię
Dieta ok jako zapracowana osoba mam czas na przygotowania dan jeśli chodzi o ćwiczenia napewno lepsze niż w fabryce siły z której korzystałem pozdrawiam
Dieta jak najbardziej na tak , trening również chociaż mogł by być bardziej urozmaicony :)
Dieta bardzo dobra. Duzym plusem jest mozliwosc zamiany posilkow. Polecam.
Sprawdź więcej

Kuchnia PoTreningu

Sprawdź więcej

Dobre rady

Boisz się efektu jo-jo? Postaw na racjonalne odchudzanie!

Efekt jo-jo polegający na powrocie do dawnej masy ciała po zakończeniu kuracji odchudzającej dotyka zazwyczaj osoby stosujące „błyskawiczne diety” z kolorowej prasy i bazujące na poradach kolegów, koleżanek i własnych wymysłach. Alternatywą dla nierozsądnych programów redukcyjnych jest racjonalne podejście polegające na stopniowej zmianie nawyków żywieniowych na lepsze oraz prowadzeniu konsultacji z osobami doświadczonymi i specjalistami w dziedzinie treningu i odżywiania.

Bywasz często głodny pomiędzy posiłkami? Uważaj na spożycie węglowodanów!

Znasz takie powiedzenie, że „apetyt rośnie w miarę jedzenia”? Znakomicie opisuje on sytuację będącą konsekwencją nadmiernego spożycia węglowodanów w rafinowanej postaci. Zaburzenie gospodarki glukozowo-insulinowej i zmniejszenie wrażliwości receptorów odczytujących sygnały wysyłane przez hormony takie jak insulina i leptyna doprowadza do tego, że mechanizmy kontroli łaknienia ulegają deregulacji. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być nadmierne spożycie cukrów.

Chcesz mieć kaloryfer na brzuchu do lata? Zacznij już teraz!

Pomimo, iż wydawać by się mogło, że do lata zostało jeszcze sporo czasu, to warto pamiętać, iż estetycznie wyrzeźbionej sylwetki nie da się uzyskać w dwa tygodnie. Warto realizację swoich planów rozpocząć jak najprędzej, a najlepiej – zaraz, zmieniając nawyki żywieniowe i wprowadzając odpowiednio ukierunkowaną aktywność fizyczną.

Chcesz przyspieszyć metabolizm – jedz więcej!

Spowolnienie przemiany materii jest nieuchronną konsekwencją długotrwałego stosowania diet odchudzających. Chociaż istnieje wiele rzekomo skutecznych metod pozwalających podkręcić tempo przemiany materii, to jedną z najlepiej sprawdzonych jest z pewnością – zwiększenie podaży energii. Nieraz wystarczy na kilka dni przerwać kurację odchudzającą zawyżając lekko kaloryczność menu by uzyskać zadowalający efekt w postaci przyspieszenia przemiany materii.

Doświadczasz niekontrolowanych napadów obżarstwa? Nie bagatelizuj tego, tylko idź do lekarza!

Być może chorujesz na zespół kompulsywnego jedzenia! Podobnie jak anoreksja, bulimia czy inne zaburzenia odżywiania, przypadłość ta wymaga po prostu leczenia. Jeżeli epizody niekontrolowanego obżarstwa mają u Ciebie bardzo gwałtowny przebieg i towarzyszą im stany utraty świadomości pomoc specjalisty jest po prostu niezbędna!

Fakty i mity

Zwiększenie częstotliwości spożywania posiłków przyspiesza metabolizm

Nie ma żadnych przekonujących dowodów, które potwierdzałyby, że spożywanie pięciu lub sześciu posiłków zamiast trzech czy czterech w ciągu dnia powoduje przyspieszenie przemiany materii. Dezorganizowanie sobie dnia, zaniedbywanie innych obowiązków w celu sprostaniu takiej konwencji menu nie jest wiec konieczne by podkręcić metabolizm i przyspieszyć spalanie tłuszczu

Ludzie z nadwagą i otyli są weselsi niż osoby szczupłe

Stereotyp „wesołego grubaska”, choć jest dość popularny, to niestety nie ma uzasadnienia. Okazuje się wręcz, że osoby ze sporą nadwagą i otyłe częściej chorują na depresję (depresję atypową), a obniżenie nadmiernej masy ciała może okazać się skutecznym elementem wspomagającym konwencjonalną terapię.

Sprawdź więcej

Artykuły

Sprawdź więcej