Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w sierpniu

Sprawdź więcej

Metamorfozy użytkowników

zmień
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1039 opinii klientów PoTrengu.pl!

Nie minął miesiąc, a mój plan wzrostu masy przyniósł pierwsze efekty: 3kg więcej.
Dieta bardzo smaczna z opisami jak przygotować posiłki które nie są skomplikowane. Wstaję rano i sprawdzam co dziś zjem dobrego :) W przypadku gdyby coś nie smakowało posiłek można zmienić a wybór jest na tyle duży że każdy znajdzie coś dla siebie. Trening również jest świetny z możliwością ćwiczenia w domu z czego korzystam. Kontakt z dietetykiem oraz trenerem jest prawie zbędny ponieważ wszystko jest jasno wyjaśnione i przedstawione jednak w razie jakiś wątpliwości nie ma żadnych problemów z kontaktem. Polecam.
Polecam kazdemu kto chce zrzucic zbedne kilogramy !!! EFEKTY widac bardzo szybko wystarczy tylko troche cos z siebie dac!!!
Super. Efekty widoczne. Trochę samozaparcia i sky is the limit
Jestem bardzo zadowolona, polecam każdemu ;)
Sprawdź więcej

Kuchnia PoTreningu

Sprawdź więcej

Dobre rady

Doświadczasz niekontrolowanych napadów obżarstwa? Nie bagatelizuj tego, tylko idź do lekarza!

Być może chorujesz na zespół kompulsywnego jedzenia! Podobnie jak anoreksja, bulimia czy inne zaburzenia odżywiania, przypadłość ta wymaga po prostu leczenia. Jeżeli epizody niekontrolowanego obżarstwa mają u Ciebie bardzo gwałtowny przebieg i towarzyszą im stany utraty świadomości pomoc specjalisty jest po prostu niezbędna!

Chcesz schudnąć, więc nie jadasz kolacji? To nie najlepszy pomysł!

Powszechne przekonanie głoszące, iż żeby pozbyć się nadmiaru kilogramów nie należy spożywać posiłków po godzinie osiemnastej nie ma poparcia w postaci badań naukowych. Nikt nigdy nie udowodnił, że taka konwencja jest korzystna, a praktyka pokazuje, że może być po prostu uciążliwa. Zamiast więc koncentrować się na porze kolacji zwróć uwagę na to co pojawia się na Twoim talerzu tak w ciągu dnia jak i wieczorem. Jakość oraz ilość spożywanego pożywienia ma zdecydowanie większy wpływ na efektywność zabiegów odchudzających niż pory posiłków.

Masz więcej niż 30 lat? Zbadaj profil lipidowy!

Okazuje się, że problemy z gospodarką lipidową dotykają coraz młodszych osób, a co więcej – niekoniecznie trzeba być otyłym by doczekać się tego typu komplikacji. Po trzydziestym roku życia profil lipidowy należy zbadać sobie rutynowo, skierowanie na badanie wystawić może lekarz pierwszego kontaktu, badania można także zrobić na własną rękę prywatnie. Zaburzenia gospodarki lipidowej powiązane są z chorobami układu krążenia.

Bywasz często głodny pomiędzy posiłkami? Uważaj na spożycie węglowodanów!

Znasz takie powiedzenie, że „apetyt rośnie w miarę jedzenia”? Znakomicie opisuje on sytuację będącą konsekwencją nadmiernego spożycia węglowodanów w rafinowanej postaci. Zaburzenie gospodarki glukozowo-insulinowej i zmniejszenie wrażliwości receptorów odczytujących sygnały wysyłane przez hormony takie jak insulina i leptyna doprowadza do tego, że mechanizmy kontroli łaknienia ulegają deregulacji. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być nadmierne spożycie cukrów.

Nie traktuj diety sezonowo!

Jeśli Twoje starania o poprawę jakości jadłospisu i polepszenie kondycji fizycznej mają jedynie charakter doraźnych zrywów – nigdy nie osiągniesz zadowalających i trwałych efektów. Wiele osób zaczyna zwracać uwagę na to co znajduje się na ich talerzu na dwa tygodnie przed urlopowym wyjazdem czy rodzinną lub firmową imprezą, desperacko poszukując szybkich metod pozwalających poprawić estetykę sylwetki, co zazwyczaj kończy się porażką i negatywnie odbija na samopoczuciu i zdrowiu. Nie popełniaj tego błędu i zmień nawyki żywieniowe raz na zawsze wybierając zdrową dietę.

Fakty i mity

Mając dobre suplementy odchudzające dieta jest niepotrzebna.

Niestety żaden suplement nie jest w stanie zastąpić dobrej diety. Niestety wiele osób wierzy, że stosowanie rozmaitych kapsułek, tabletek i proszków sprawi, iż bez przykładania się do kwestii właściwego odżywiania uda się zbudować robiącą wrażenie masę czy też zredukować tłuszcz i wyrzeźbić sylwetkę. Niestety w praktyce sytuacja wygląda inaczej, nawet zaawansowane kuracje suplementacjne niewiele dają bez dobrej diety.

Zwiększenie częstotliwości spożywania posiłków przyspiesza metabolizm

Nie ma żadnych przekonujących dowodów, które potwierdzałyby, że spożywanie pięciu lub sześciu posiłków zamiast trzech czy czterech w ciągu dnia powoduje przyspieszenie przemiany materii. Dezorganizowanie sobie dnia, zaniedbywanie innych obowiązków w celu sprostaniu takiej konwencji menu nie jest wiec konieczne by podkręcić metabolizm i przyspieszyć spalanie tłuszczu

Sprawdź więcej