Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w styczniu

Sprawdź więcej

Metamorfozy użytkowników

zmień
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1220 opinii klientów PoTreningu.pl!

Jestem niesamowicie zadowolony z diety oraz treningów, chodziłem na siłownię od dłuższego czasu aczkolwiek prawie przez rok nie widziałem w ogóle zauważalnych/zadawalających efektów. Postanowiłem coś z tym zrobić i poszperałem po internecie - tak oto wpadłem na potreningu i jestem z tym serwisem od ponad chyba półroku - moje postępy przez ten czas stały się niesamowite, przez te półroku zrobiłem postęp większy niż ćwicząc i jedząc po swojemu przez 2 lata. Co prawda muszę przyznać że powoli odchodzę od diety ponieważ nauczyłem się oraz zrozumiałem jak komponować posiłki aby były zbilansowane oraz pełnowartościowe. Z minusów samej diety to czasem "dziwne" wymagania odnośnie gramatury, na przykład 100 gram chleba lub 100 gram banana, co mam zrobić z resztą jeżeli akurat banan ma 150 gram? Wyrzucić? Albo w drugą stronę - kromka chleba posiada 80gr? Mam dokroić 20gr chleba? Oczywiście w takim przypadku zjadam całego banana albo poprostu jem 2 kromki chleba, aczkolwiek jest to trochę irytujące. Następny minus to aplikacja na iPhone to ogólnie tragedia, nie można zmienić posiłków, nazwy ćwiczeń czasem są tak skrócone że muszę wejść przez przeglądarkę żeby zobaczyć o co chodzi - popracowałbym na miejscu PoTreningu nad UserExperience aplikacji oraz całej strony bo pozostawia wiele do życzenia podczas przeglądania pod telefonem. Myśle że gdybyście nad tym popracowali to tylko moglibyście na tym zyskać.
Wszytko jak najbardziej na plus
Zero kontaktu z trenerem pomimo planu treningowego, 2 dni czekam na odpowiedz i nic. Natomiast kontakt z dietetykiem bdb.
Posilki smaczne i latwe w przygotowaniu, super mozliwosc zmiany na to na co akurat mam ochote :) Trening rowniez ok :)
Po miesiącu użytkowania/ trenowania polecam
Sprawdź więcej

Kuchnia PoTreningu

Sprawdź więcej

Dobre rady

Chcesz mieć kaloryfer na brzuchu do lata? Zacznij już teraz!

Pomimo, iż wydawać by się mogło, że do lata zostało jeszcze sporo czasu, to warto pamiętać, iż estetycznie wyrzeźbionej sylwetki nie da się uzyskać w dwa tygodnie. Warto realizację swoich planów rozpocząć jak najprędzej, a najlepiej – zaraz, zmieniając nawyki żywieniowe i wprowadzając odpowiednio ukierunkowaną aktywność fizyczną.

Doświadczasz niekontrolowanych napadów obżarstwa? Nie bagatelizuj tego, tylko idź do lekarza!

Być może chorujesz na zespół kompulsywnego jedzenia! Podobnie jak anoreksja, bulimia czy inne zaburzenia odżywiania, przypadłość ta wymaga po prostu leczenia. Jeżeli epizody niekontrolowanego obżarstwa mają u Ciebie bardzo gwałtowny przebieg i towarzyszą im stany utraty świadomości pomoc specjalisty jest po prostu niezbędna!

Bywasz często głodny pomiędzy posiłkami? Uważaj na spożycie węglowodanów!

Znasz takie powiedzenie, że „apetyt rośnie w miarę jedzenia”? Znakomicie opisuje on sytuację będącą konsekwencją nadmiernego spożycia węglowodanów w rafinowanej postaci. Zaburzenie gospodarki glukozowo-insulinowej i zmniejszenie wrażliwości receptorów odczytujących sygnały wysyłane przez hormony takie jak insulina i leptyna doprowadza do tego, że mechanizmy kontroli łaknienia ulegają deregulacji. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być nadmierne spożycie cukrów.

Boisz się efektu jo-jo? Postaw na racjonalne odchudzanie!

Efekt jo-jo polegający na powrocie do dawnej masy ciała po zakończeniu kuracji odchudzającej dotyka zazwyczaj osoby stosujące „błyskawiczne diety” z kolorowej prasy i bazujące na poradach kolegów, koleżanek i własnych wymysłach. Alternatywą dla nierozsądnych programów redukcyjnych jest racjonalne podejście polegające na stopniowej zmianie nawyków żywieniowych na lepsze oraz prowadzeniu konsultacji z osobami doświadczonymi i specjalistami w dziedzinie treningu i odżywiania.

Masz więcej niż 30 lat? Zbadaj profil lipidowy!

Okazuje się, że problemy z gospodarką lipidową dotykają coraz młodszych osób, a co więcej – niekoniecznie trzeba być otyłym by doczekać się tego typu komplikacji. Po trzydziestym roku życia profil lipidowy należy zbadać sobie rutynowo, skierowanie na badanie wystawić może lekarz pierwszego kontaktu, badania można także zrobić na własną rękę prywatnie. Zaburzenia gospodarki lipidowej powiązane są z chorobami układu krążenia.

Fakty i mity

Imbir pomaga na ból głowy

Bioaktywne związki zawarte w kłączu imbiru (gingerole) wykazują działanie antyoksydacyjne, przeciwzapalne, a także – jak pokazują niektóre badania naukowe - pomagają osobom borykającym się z migrenowymi bólami głowy. Imbir może stanowić znakomity środek wspomagający leczenie jak i zapobiegający migrenom. Przyprawę można dodawać do wybranych posiłków bądź też zakupić ekstrakty w postaci specjalnych suplementów diety.

Zwiększenie częstotliwości spożywania posiłków przyspiesza metabolizm

Nie ma żadnych przekonujących dowodów, które potwierdzałyby, że spożywanie pięciu lub sześciu posiłków zamiast trzech czy czterech w ciągu dnia powoduje przyspieszenie przemiany materii. Dezorganizowanie sobie dnia, zaniedbywanie innych obowiązków w celu sprostaniu takiej konwencji menu nie jest wiec konieczne by podkręcić metabolizm i przyspieszyć spalanie tłuszczu

Sprawdź więcej

Artykuły

Sprawdź więcej