Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w styczniu

Sprawdź więcej

Metamorfozy użytkowników

zmień
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1220 opinii klientów PoTreningu.pl!

Posilki smaczne i latwe w przygotowaniu, super mozliwosc zmiany na to na co akurat mam ochote :) Trening rowniez ok :)
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny, jest znacznie lepiej niż się spodziewałem. Jedyne minusy jakie dostrzegam to fakt, że dieta wymaga czasem produktów sezonowych, trudno dostępnych w danym okresie, a ja spędzam w kuchni nieco więcej czasu niż bym chciał. Niektóre posiłki wymagają trochę za dużo przygotowania, a ja niestety jestem mocno zabiegany. Zamienniki czasem z tym pomagają.
Fajne przepisy. Szybko do przygotowania, nie drogie i smaczne.
Jestem bardzo zadowolony z diety i planu treningowego
Dieta troszkę monotonna ale treściwe i zdrowe Trening wymagający ale skuteczny Super !
Sprawdź więcej

Kuchnia PoTreningu

Sprawdź więcej

Dobre rady

Chcesz poprawić regenerację? Śpij dłużej!

Najlepszym środkiem regeneracyjnym jest nie BCAA, nie glutamina, nie HMB, ani nie ZMA tylko sen. Długi, nieprzerwany i w odpowiednich warunkach. Trudno się zregenerować po ciężkim treningu śpiąc 4, 5 czy nawet 6 godzin. Optymalna długość snu wynosi około 8 godzin na dobę, przy czym od czasu do czasu warto pospać sobie dłużej. Niestety wiele aktywnych fizycznie osób zaniedbuje kwestię snu, zarywając noce na imprezach, przesiadując do późnych godzin wieczornych przy komputerze, zasypiając przy zapalonym świetle czy włączonym telewizorze. W ten sposób pojawiają się problemy z regeneracją i spowolnieniu ulega progres.

Nie traktuj diety sezonowo!

Jeśli Twoje starania o poprawę jakości jadłospisu i polepszenie kondycji fizycznej mają jedynie charakter doraźnych zrywów – nigdy nie osiągniesz zadowalających i trwałych efektów. Wiele osób zaczyna zwracać uwagę na to co znajduje się na ich talerzu na dwa tygodnie przed urlopowym wyjazdem czy rodzinną lub firmową imprezą, desperacko poszukując szybkich metod pozwalających poprawić estetykę sylwetki, co zazwyczaj kończy się porażką i negatywnie odbija na samopoczuciu i zdrowiu. Nie popełniaj tego błędu i zmień nawyki żywieniowe raz na zawsze wybierając zdrową dietę.

Doświadczasz niekontrolowanych napadów obżarstwa? Nie bagatelizuj tego, tylko idź do lekarza!

Być może chorujesz na zespół kompulsywnego jedzenia! Podobnie jak anoreksja, bulimia czy inne zaburzenia odżywiania, przypadłość ta wymaga po prostu leczenia. Jeżeli epizody niekontrolowanego obżarstwa mają u Ciebie bardzo gwałtowny przebieg i towarzyszą im stany utraty świadomości pomoc specjalisty jest po prostu niezbędna!

Masz ochotę na coś słodkiego? Zrób to sam!

Wyroby cukiernicze dostępne w sklepach, nie tylko że są źródłem rafinowanego cukru, ale także innych niepożądanych składników takich jak utwardzone tłuszcze roślinne, syntetyczne aromaty, barwniki i im podobne. Alternatywą jest przygotowanie smakołyków w domu z użyciem pełnoziarnistej mąki, gorzkiego kakao, cynamonu zasobnego w związki fenolowe, naturalnych substancji słodzących, otrębów, orzechów i innych wartościowych składników. Jest to bez porównania lepsze rozwiązanie.

Bywasz często głodny pomiędzy posiłkami? Uważaj na spożycie węglowodanów!

Znasz takie powiedzenie, że „apetyt rośnie w miarę jedzenia”? Znakomicie opisuje on sytuację będącą konsekwencją nadmiernego spożycia węglowodanów w rafinowanej postaci. Zaburzenie gospodarki glukozowo-insulinowej i zmniejszenie wrażliwości receptorów odczytujących sygnały wysyłane przez hormony takie jak insulina i leptyna doprowadza do tego, że mechanizmy kontroli łaknienia ulegają deregulacji. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być nadmierne spożycie cukrów.

Fakty i mity

Głodząc się skutecznie spalamy tłuszcz.

Chociaż wydawać by się mogło, że zrezygnowanie ze spożywanie pokarmu i wprowadzenie głodówki spowoduje szybki ubytek zgromadzonego wokół pasa i bioder tłuszczu, to tak naprawdę efekt może być zupełnie inny. W okresie głodu najpierw spalany jest przede wszystkim glikogen i… mięśnie! Chcesz się pozbyć mięśni – głoduj. Wiedz jednak, że po dłuższym czasie tak drastycznej „diety” Twój metabolizm spowolni, przez co po zaprzestaniu kuracji zgubione kilogramy wrócą, z tym że nie będą to już mięśnie, a tłuszcz!

Zwiększenie częstotliwości spożywania posiłków przyspiesza metabolizm

Nie ma żadnych przekonujących dowodów, które potwierdzałyby, że spożywanie pięciu lub sześciu posiłków zamiast trzech czy czterech w ciągu dnia powoduje przyspieszenie przemiany materii. Dezorganizowanie sobie dnia, zaniedbywanie innych obowiązków w celu sprostaniu takiej konwencji menu nie jest wiec konieczne by podkręcić metabolizm i przyspieszyć spalanie tłuszczu

Sprawdź więcej

Artykuły

Sprawdź więcej