Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w sierpniu

Sprawdź więcej

Metamorfozy użytkowników

zmień
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1039 opinii klientów PoTrengu.pl!

Bardzo bardzo bardzo polecam !! Nie ma co się zastanawiać ! ;-)
Świetnie rozpisana dieta jak i trening.
po trzech tygodniach diety i ćwiczeń kilkanaście cm ubyło, jestem b. zadowolona
Plan dietetyczny i treningowy bardzo pozytywnie zaskoczył mnie szybkimi efektami. Plany gorąco polecam wszystkim swoim znajomym w pracy i na siłowni. Uważam, że w ustawieniach planu powinna znaleźć sie możliwość dokładniejszego ustawienia godzin treningu, podobnie jak przy posiłkach. Ponadto powinna pojawić się możliwość zawieszenia planu (na okres jednego czy dwóch tygodni).
Dieta i Treningi Godne Polecenia!! Efekty powalajace! ;)
Sprawdź więcej

Kuchnia PoTreningu

Sprawdź więcej

Dobre rady

Chcesz poprawić regenerację? Śpij dłużej!

Najlepszym środkiem regeneracyjnym jest nie BCAA, nie glutamina, nie HMB, ani nie ZMA tylko sen. Długi, nieprzerwany i w odpowiednich warunkach. Trudno się zregenerować po ciężkim treningu śpiąc 4, 5 czy nawet 6 godzin. Optymalna długość snu wynosi około 8 godzin na dobę, przy czym od czasu do czasu warto pospać sobie dłużej. Niestety wiele aktywnych fizycznie osób zaniedbuje kwestię snu, zarywając noce na imprezach, przesiadując do późnych godzin wieczornych przy komputerze, zasypiając przy zapalonym świetle czy włączonym telewizorze. W ten sposób pojawiają się problemy z regeneracją i spowolnieniu ulega progres.

Doświadczasz niekontrolowanych napadów obżarstwa? Nie bagatelizuj tego, tylko idź do lekarza!

Być może chorujesz na zespół kompulsywnego jedzenia! Podobnie jak anoreksja, bulimia czy inne zaburzenia odżywiania, przypadłość ta wymaga po prostu leczenia. Jeżeli epizody niekontrolowanego obżarstwa mają u Ciebie bardzo gwałtowny przebieg i towarzyszą im stany utraty świadomości pomoc specjalisty jest po prostu niezbędna!

Chcesz schudnąć, więc nie jadasz kolacji? To nie najlepszy pomysł!

Powszechne przekonanie głoszące, iż żeby pozbyć się nadmiaru kilogramów nie należy spożywać posiłków po godzinie osiemnastej nie ma poparcia w postaci badań naukowych. Nikt nigdy nie udowodnił, że taka konwencja jest korzystna, a praktyka pokazuje, że może być po prostu uciążliwa. Zamiast więc koncentrować się na porze kolacji zwróć uwagę na to co pojawia się na Twoim talerzu tak w ciągu dnia jak i wieczorem. Jakość oraz ilość spożywanego pożywienia ma zdecydowanie większy wpływ na efektywność zabiegów odchudzających niż pory posiłków.

Chcesz przyspieszyć metabolizm – jedz więcej!

Spowolnienie przemiany materii jest nieuchronną konsekwencją długotrwałego stosowania diet odchudzających. Chociaż istnieje wiele rzekomo skutecznych metod pozwalających podkręcić tempo przemiany materii, to jedną z najlepiej sprawdzonych jest z pewnością – zwiększenie podaży energii. Nieraz wystarczy na kilka dni przerwać kurację odchudzającą zawyżając lekko kaloryczność menu by uzyskać zadowalający efekt w postaci przyspieszenia przemiany materii.

Nie traktuj diety sezonowo!

Jeśli Twoje starania o poprawę jakości jadłospisu i polepszenie kondycji fizycznej mają jedynie charakter doraźnych zrywów – nigdy nie osiągniesz zadowalających i trwałych efektów. Wiele osób zaczyna zwracać uwagę na to co znajduje się na ich talerzu na dwa tygodnie przed urlopowym wyjazdem czy rodzinną lub firmową imprezą, desperacko poszukując szybkich metod pozwalających poprawić estetykę sylwetki, co zazwyczaj kończy się porażką i negatywnie odbija na samopoczuciu i zdrowiu. Nie popełniaj tego błędu i zmień nawyki żywieniowe raz na zawsze wybierając zdrową dietę.

Fakty i mity

Zwiększenie częstotliwości spożywania posiłków przyspiesza metabolizm

Nie ma żadnych przekonujących dowodów, które potwierdzałyby, że spożywanie pięciu lub sześciu posiłków zamiast trzech czy czterech w ciągu dnia powoduje przyspieszenie przemiany materii. Dezorganizowanie sobie dnia, zaniedbywanie innych obowiązków w celu sprostaniu takiej konwencji menu nie jest wiec konieczne by podkręcić metabolizm i przyspieszyć spalanie tłuszczu

Śmiech reguluje poziom glukozy we krwi.

Osoby, które często się śmieją są mniej narażone na zaburzenia gospodarki insulinowo-glukozowej. Co więcej już jednorazowa porcja śmiechu korzystnie wpływa na poziom cukru we krwi. Może mieć to szczególne znaczenie dla osób z cukrzycą typu drugiego oraz w przypadku wszystkich zagrożonych tą chorobą. Fakt ten powinien zainteresować również osoby odchudzające się, gdyż normalizacja glikemii ułatwia redukcję tłuszczu zapasowego.

Sprawdź więcej