Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening
Nigdy nie jest za późno na zdrowe ciało i wspaniałą sylwetkę! Wakacyjna obniżka cen: plan dieta + trening już od 29,99 zł Kup plan już teraz

Największe inspiracje w lipcu

Sprawdź więcej

Metamorfozy użytkowników

zmień
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1146 opinii klientów PoTreningu.pl!

Trening bardzo dobrze opisany, brakuje tylko filmików przy niektórych ćwiczeniach. Dieta Ok. Kontakt w miare :)
Dieta bardzo dobra efektywna, treningi też efektywne. Dobry kontakt z dieteykiem jak i z trenerem
Dieta dobrze dobrana, posiłki smaczne i szybkie w porzygotowaniu jak chciałem. Treningi dobrze dobrane do mojego zaawansowania na siłowni.
Wszystko super, brakuje kremów - zup, które można zrobić na 2-3 dni z góry dla osób którzy mają mało czasu jak ja ;)
Dieta wporzo można zmieniać posiłki trening też bez zarzutu
Sprawdź więcej

Kuchnia PoTreningu

Sprawdź więcej

Dobre rady

Chcesz przyspieszyć metabolizm – jedz więcej!

Spowolnienie przemiany materii jest nieuchronną konsekwencją długotrwałego stosowania diet odchudzających. Chociaż istnieje wiele rzekomo skutecznych metod pozwalających podkręcić tempo przemiany materii, to jedną z najlepiej sprawdzonych jest z pewnością – zwiększenie podaży energii. Nieraz wystarczy na kilka dni przerwać kurację odchudzającą zawyżając lekko kaloryczność menu by uzyskać zadowalający efekt w postaci przyspieszenia przemiany materii.

Boisz się efektu jo-jo? Postaw na racjonalne odchudzanie!

Efekt jo-jo polegający na powrocie do dawnej masy ciała po zakończeniu kuracji odchudzającej dotyka zazwyczaj osoby stosujące „błyskawiczne diety” z kolorowej prasy i bazujące na poradach kolegów, koleżanek i własnych wymysłach. Alternatywą dla nierozsądnych programów redukcyjnych jest racjonalne podejście polegające na stopniowej zmianie nawyków żywieniowych na lepsze oraz prowadzeniu konsultacji z osobami doświadczonymi i specjalistami w dziedzinie treningu i odżywiania.

Masz więcej niż 30 lat? Zbadaj profil lipidowy!

Okazuje się, że problemy z gospodarką lipidową dotykają coraz młodszych osób, a co więcej – niekoniecznie trzeba być otyłym by doczekać się tego typu komplikacji. Po trzydziestym roku życia profil lipidowy należy zbadać sobie rutynowo, skierowanie na badanie wystawić może lekarz pierwszego kontaktu, badania można także zrobić na własną rękę prywatnie. Zaburzenia gospodarki lipidowej powiązane są z chorobami układu krążenia.

Chcesz mieć kaloryfer na brzuchu do lata? Zacznij już teraz!

Pomimo, iż wydawać by się mogło, że do lata zostało jeszcze sporo czasu, to warto pamiętać, iż estetycznie wyrzeźbionej sylwetki nie da się uzyskać w dwa tygodnie. Warto realizację swoich planów rozpocząć jak najprędzej, a najlepiej – zaraz, zmieniając nawyki żywieniowe i wprowadzając odpowiednio ukierunkowaną aktywność fizyczną.

Nie traktuj diety sezonowo!

Jeśli Twoje starania o poprawę jakości jadłospisu i polepszenie kondycji fizycznej mają jedynie charakter doraźnych zrywów – nigdy nie osiągniesz zadowalających i trwałych efektów. Wiele osób zaczyna zwracać uwagę na to co znajduje się na ich talerzu na dwa tygodnie przed urlopowym wyjazdem czy rodzinną lub firmową imprezą, desperacko poszukując szybkich metod pozwalających poprawić estetykę sylwetki, co zazwyczaj kończy się porażką i negatywnie odbija na samopoczuciu i zdrowiu. Nie popełniaj tego błędu i zmień nawyki żywieniowe raz na zawsze wybierając zdrową dietę.

Fakty i mity

Oglądanie TV może przyczyniać się do rozwoju nadwagi i otyłości

Zależność pomiędzy ilością czasu spędzonego przed ekranem telewizora a masą ciała potwierdzają badania. Niestety osoby, które przesiadują przed TV mniej się ruszają i więcej jedzą, co w oczywisty sposób sprzyja nadwadze i otyłości. Co więcej oglądanie telewizji zaburzać może mechanizmy kontroli łaknienia i sprzyjać nieświadomemu podjadaniu.

Śmiech reguluje poziom glukozy we krwi.

Osoby, które często się śmieją są mniej narażone na zaburzenia gospodarki insulinowo-glukozowej. Co więcej już jednorazowa porcja śmiechu korzystnie wpływa na poziom cukru we krwi. Może mieć to szczególne znaczenie dla osób z cukrzycą typu drugiego oraz w przypadku wszystkich zagrożonych tą chorobą. Fakt ten powinien zainteresować również osoby odchudzające się, gdyż normalizacja glikemii ułatwia redukcję tłuszczu zapasowego.

Sprawdź więcej

Artykuły

Sprawdź więcej

potrzebujemy Twojej opinii!

badanie satysfakcji klienta! :)