Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w sierpniu

Sprawdź więcej

Metamorfozy użytkowników

zmień
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1039 opinii klientów PoTrengu.pl!

Dieta bardzo smaczna z opisami jak przygotować posiłki które nie są skomplikowane. Wstaję rano i sprawdzam co dziś zjem dobrego :) W przypadku gdyby coś nie smakowało posiłek można zmienić a wybór jest na tyle duży że każdy znajdzie coś dla siebie. Trening również jest świetny z możliwością ćwiczenia w domu z czego korzystam. Kontakt z dietetykiem oraz trenerem jest prawie zbędny ponieważ wszystko jest jasno wyjaśnione i przedstawione jednak w razie jakiś wątpliwości nie ma żadnych problemów z kontaktem. Polecam.
Dieta urozmaicona, mimo że nie jest się głodnym człowiek chudnie. Treningi też super, dostosowane tak że człowiek się nie męczy. Dobry kontakt z trenerem jak i z dietetykiem. Dieta jak i treningi można zmieniać dzięki czemu są dopasowane do własnych potrzeb.
Miałem już wcześniej do czynienia z różnymi dietami od internetowych "specjalistów" i mogę śmiało stwierdzić, że porównując to niebo, a ziemia. - Różnorodność posiłków. - Co miesiąc zmiana planu treningowego, tak że mięsień się nie nudzi. - Świetny kontakt; szybkie odpowiedzi.
Dieta sprawdziła się w 100%. Ciężka i restrykcyjna, ale prowadząca do konkretnyych efektów. Trenerzy i dietetycy wiedzą co robią. Naprowadzili mnie na dobrą drogę. Dzięki zakupionemu planowi zeszłam do 16% tk. tłuszczowej z 22% w 6 miesięcy. Nie jest to może powalający efekt, ale mi się podoba :) Serdecznie polecam.
po trzech tygodniach diety i ćwiczeń kilkanaście cm ubyło, jestem b. zadowolona
Sprawdź więcej

Kuchnia PoTreningu

Sprawdź więcej

Dobre rady

Chcesz mieć kaloryfer na brzuchu do lata? Zacznij już teraz!

Pomimo, iż wydawać by się mogło, że do lata zostało jeszcze sporo czasu, to warto pamiętać, iż estetycznie wyrzeźbionej sylwetki nie da się uzyskać w dwa tygodnie. Warto realizację swoich planów rozpocząć jak najprędzej, a najlepiej – zaraz, zmieniając nawyki żywieniowe i wprowadzając odpowiednio ukierunkowaną aktywność fizyczną.

Chcesz przyspieszyć metabolizm – jedz więcej!

Spowolnienie przemiany materii jest nieuchronną konsekwencją długotrwałego stosowania diet odchudzających. Chociaż istnieje wiele rzekomo skutecznych metod pozwalających podkręcić tempo przemiany materii, to jedną z najlepiej sprawdzonych jest z pewnością – zwiększenie podaży energii. Nieraz wystarczy na kilka dni przerwać kurację odchudzającą zawyżając lekko kaloryczność menu by uzyskać zadowalający efekt w postaci przyspieszenia przemiany materii.

Masz więcej niż 30 lat? Zbadaj profil lipidowy!

Okazuje się, że problemy z gospodarką lipidową dotykają coraz młodszych osób, a co więcej – niekoniecznie trzeba być otyłym by doczekać się tego typu komplikacji. Po trzydziestym roku życia profil lipidowy należy zbadać sobie rutynowo, skierowanie na badanie wystawić może lekarz pierwszego kontaktu, badania można także zrobić na własną rękę prywatnie. Zaburzenia gospodarki lipidowej powiązane są z chorobami układu krążenia.

Masz ochotę na coś słodkiego? Zrób to sam!

Wyroby cukiernicze dostępne w sklepach, nie tylko że są źródłem rafinowanego cukru, ale także innych niepożądanych składników takich jak utwardzone tłuszcze roślinne, syntetyczne aromaty, barwniki i im podobne. Alternatywą jest przygotowanie smakołyków w domu z użyciem pełnoziarnistej mąki, gorzkiego kakao, cynamonu zasobnego w związki fenolowe, naturalnych substancji słodzących, otrębów, orzechów i innych wartościowych składników. Jest to bez porównania lepsze rozwiązanie.

Chcesz poprawić regenerację? Śpij dłużej!

Najlepszym środkiem regeneracyjnym jest nie BCAA, nie glutamina, nie HMB, ani nie ZMA tylko sen. Długi, nieprzerwany i w odpowiednich warunkach. Trudno się zregenerować po ciężkim treningu śpiąc 4, 5 czy nawet 6 godzin. Optymalna długość snu wynosi około 8 godzin na dobę, przy czym od czasu do czasu warto pospać sobie dłużej. Niestety wiele aktywnych fizycznie osób zaniedbuje kwestię snu, zarywając noce na imprezach, przesiadując do późnych godzin wieczornych przy komputerze, zasypiając przy zapalonym świetle czy włączonym telewizorze. W ten sposób pojawiają się problemy z regeneracją i spowolnieniu ulega progres.

Fakty i mity

Imbir pomaga na ból głowy

Bioaktywne związki zawarte w kłączu imbiru (gingerole) wykazują działanie antyoksydacyjne, przeciwzapalne, a także – jak pokazują niektóre badania naukowe - pomagają osobom borykającym się z migrenowymi bólami głowy. Imbir może stanowić znakomity środek wspomagający leczenie jak i zapobiegający migrenom. Przyprawę można dodawać do wybranych posiłków bądź też zakupić ekstrakty w postaci specjalnych suplementów diety.

Śmiech reguluje poziom glukozy we krwi.

Osoby, które często się śmieją są mniej narażone na zaburzenia gospodarki insulinowo-glukozowej. Co więcej już jednorazowa porcja śmiechu korzystnie wpływa na poziom cukru we krwi. Może mieć to szczególne znaczenie dla osób z cukrzycą typu drugiego oraz w przypadku wszystkich zagrożonych tą chorobą. Fakt ten powinien zainteresować również osoby odchudzające się, gdyż normalizacja glikemii ułatwia redukcję tłuszczu zapasowego.

Sprawdź więcej