Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Poprawne wykonanie ćwiczenia:

  1. Stań prosto w rozkroku nieco szerszym niż szerokość barków.
  2. Pochyl się do przodu, cofnij biodra, ugnij nogi w kolanach, a następnie chwyć oburącz sztangielkę.
  3. Zachowując prawidłową pozycję weź głęboki wdech. Zacznij prostować biodra, tułów i jednocześnie wykonać wyrzut sztangielki przed siebie (pamiętaj o napięciu mięśni brzucha oraz pośladków).
  4. Ruch zakończ po wyprostowaniu tułowia (ramiona powinny znaleźć się w pozycji prostopadłej do podłoża).
  5. Następnie wróć do pozycji wyjściowej.
  • Należy pamiętać o prostych plecach – głowa stanowi przedłużenie kręgosłupa.
  • Nie przesadzaj z ciężarami – najważniejsze jest Twoje bezpieczeństwo oraz prawidłowa technika.

Oddychanie:

  1. Wykonując wyrzut sztangielki bierzemy głęboki wdech.
  2. W momencie prostowania bioder wykonujemy wydech.