Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w czerwcu

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1436 opinii klientów PoTreningu.pl!

Jeżeli chodzi o dietę to trochę za dużo ryżu w dniach nawet w posiłkach alternatywnych. Duży plus za przystosowanie diety do trybu życia. Treningi nie wypowiem się gdyż jestem laikiem w tym temacie ale zmęczenie jest konkretne.
Mam sporo na głowie ale już zaczynam wszystko po mału ogarniać były problemy ale jest fajni dietetycy i trener zawsze pomogą
Trening dopasowany do moich potrzeb. Bardzo dobry kontakt z trenerem i dietetykiem
Wszystko w jak najlepszym porządku:)
Posiłki proste i łatwe w przygotowaniu i co najważniejsze smaczne. Co do treningów to nie do końca przypadły mi do gustu, ale współpracę oceniam naprawde dobrze ☺

Najczęściej kupowane

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Masz problemy z układem ruchu? Udaj się do fizjoterapeuty.

Nasz układ kostno-mięśniowy w wyniku obowiązków dnia codziennego narażony jest na liczne spięcia mięśni, powstawanie punktów spustowych, jak i stanów zapalnych. Kumulacja ich może być przyczyną sporych problemów nie tylko z wykonywaniem treningów, ale również z normalnym funkcjonowaniem w pracy, domu, czy spaniem. W sytuacji takiej, bez wątpienia warto udać się do sprawdzonego fizjoterapeuty, który od razu określi co dokładnie nam dolega i jakie zabiegi zastosować. Zapewne manualne plus praca własna, którą fizjoterapeuta dokładne nam pokaże.

dobra rada

Chcesz podkręcić metabolizm? Stosuj treningi interwałowe.

Jak powszechnie wiemy, metabolizm nasz spowalnia, w czasie gdy celem jest redukcja tkanki tłuszczowej. Dlatego też zamiast zmniejszać kcal i spowalniać go jeszcze bardziej. Warto przemyśleć wprowadzenie treningów interwałowych, czyli tzw. metabolicznych. Ciężki i krótki wysiłek, w czasie którego tętno nasze na kilka lub kilkanascie sekund wzrsta do prawie maksymalnego, jest ciekawym rozwiązaniem. Jest ono szczególnie dobre dla osób, które mają już jakie doświadczenie w trenowaniu. Wprowadzać więc możemy: sprinty, podbiegi, tabatę, cross-fit, czy kompleksy sztangowe.

Fakty i mity

mit

Cholesterol zawarty w pożywieniu jest niebezpieczny dla zdrowia.

Nie jest to prawda. Cholesterol egzogenny ma się tak do produkcji endogennego, jak spożywane z posiłków tłuszcze do gromadzenia tkanki tłuszczowej. Nie musimy się martwić jedzeniem masła, jaj, czy wieprzowiny. Problem stanowi brak aktywności fizycznej i przetworzona żywność.

fakt

Okazyjne odstępstwo od diety nie wpłynie negatywnie na efekty.

Warto pamiętać o tym, że dieta dietą, ale okazyjne wyjście ze znajomymi do restauracji, czy na fast food nie wpłynie negatywnie na naszą formę sportową, czy sylwetkę. Warunkiem oczywiście jest przestrzeganie 80-90% diety i regularne treningi. Nie przejmujmy się więc drobnymi odstępstwami od diety, a korzystajmy z życia, aby nie być niewolnikami diety.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Czy można trenować na czczo?

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykonywać treningi siłowe na czczo. Jednak, zanim przejdziemy do ich wykonywania właśnie o tej porze dnia, warto zadbać o odpowiedni posiłek przed snem. Powinien być on zasobny w węglowodany, jak i posiadać odpowiednią ilość białka. Jednak, na uwadze trzeba mieć fakt, że badania naukowe wskazują jasno, aby jednak przed treningowo zjeść skromny posiłek, co pozwoli na lepsze wykorzystanie choćby tłuszczy w procesach energetycznych, co nie pozostaje obojętne podczas odchudzania.

Q&A

Co i ile pić w trakcie diety?

Płyny są postawą życia. Bez pożywienia jesteśmy w stanie przeżyć około 14 dni. Jednak bez płynów ciężko byłoby wytrwać dłużej niż 3 dni. Nasz organizm w większości zbudowany jest z wody. Dlatego też tak istotne jest jej dostarczanie wraz z dietą. Warto jednak zwrócić uwagę na to, co pijemy i w jakiej ilości. Postawą naszej diety powinna być woda wysokozmineralizowana. Jest ona bardzo dobrym źródeł wapnia i magnezu. Dodatkowo można pić w ciągu dnia, soki warzywne, herbaty, kawę, zioła. Ilość spożywanych płynów uzależniona jest od: - aktywności fizycznej, - ilości kcal w diecie, - pory roku, - warunków pracy. Minimalna zalecana ilość to około 2-3 litry płynów w ciągu dnia.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły