Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w sierpniu

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1328 opinii klientów PoTreningu.pl!

Dieta super opisana co z czym się je... a jeżeli chodzi o treningi każdy jeden wykonany dzień treningowy wchodzi jak petarda obecnie nie stosuje białeczka tylko BULK białko wchodzi od nowego tygodnia no i cykl bez kreatynki. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Rozpisana dieta jak i treningi. Kontakt bezproblemowy. Zdecydowanie POLECAM 100% satysfakcji
Zarówno dietetyk jak i trener nie odpowiadają konkretnie na pytania. W planie treningowym były błędy typu 6 serii na triceps i klatę na tydzień, a 12 na biceps :D
Bardzo polecam, smaczne jedzenie w diecie i jest w czym wybierać ,dieta dla kogoś kto nie ma za bardzo czasu :)
Wszystko działa jak powinno :)
Jestem bardzo zadowolona z diety oraz planu treningowego. K9ntakt bardzo dobry z dietetykiem oraz instruktorem. Namowilam jiz kilkoro znajomych i rowniez zal9zyli konto i maja swoje diety.

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Nie traktuj diety sezonowo!

Jeśli Twoje starania o poprawę jakości jadłospisu i polepszenie kondycji fizycznej mają jedynie charakter doraźnych zrywów – nigdy nie osiągniesz zadowalających i trwałych efektów. Wiele osób zaczyna zwracać uwagę na to co znajduje się na ich talerzu na dwa tygodnie przed urlopowym wyjazdem czy rodzinną lub firmową imprezą, desperacko poszukując szybkich metod pozwalających poprawić estetykę sylwetki, co zazwyczaj kończy się porażką i negatywnie odbija na samopoczuciu i zdrowiu. Nie popełniaj tego błędu i zmień nawyki żywieniowe raz na zawsze wybierając zdrową dietę.

dobra rada

Chcesz przyspieszyć metabolizm – jedz więcej!

Spowolnienie przemiany materii jest nieuchronną konsekwencją długotrwałego stosowania diet odchudzających. Chociaż istnieje wiele rzekomo skutecznych metod pozwalających podkręcić tempo przemiany materii, to jedną z najlepiej sprawdzonych jest z pewnością – zwiększenie podaży energii. Nieraz wystarczy na kilka dni przerwać kurację odchudzającą zawyżając lekko kaloryczność menu by uzyskać zadowalający efekt w postaci przyspieszenia przemiany materii.

Fakty i mity

mit

Jak rzucę palenie to na pewno przytyję.

Faktycznie wiele osób rzucających palenie papierosów doświadcza przyrostu masy ciała, ale na szczęście można temu skutecznie zapobiegać. Zrywając z tytoniowym nałogiem należy zadbać o odpowiednią aktywność fizyczną i zmienić nawyki żywieniowe. Dobrze też zadbać o to by mieć pod ręką zdrowe przekąski takie jak owoce, warzywa czy nawet orzechy. W razie potrzeby warto skorzystać z pomocy dobrego dietetyka lub wykwalifikowanego trenera, którzy pomogą dostosować dietę i trening do możliwości i potrzeb organizmu.

mit

Mając dobre suplementy odchudzające dieta jest niepotrzebna.

Niestety żaden suplement nie jest w stanie zastąpić dobrej diety. Niestety wiele osób wierzy, że stosowanie rozmaitych kapsułek, tabletek i proszków sprawi, iż bez przykładania się do kwestii właściwego odżywiania uda się zbudować robiącą wrażenie masę czy też zredukować tłuszcz i wyrzeźbić sylwetkę. Niestety w praktyce sytuacja wygląda inaczej, nawet zaawansowane kuracje suplementacjne niewiele dają bez dobrej diety.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Full Body Workout czy Split, co lepsze?

Dość często spotkać możemy się z opiniami, ż dany system treningowy ma przewagę nad innym, gdzie zwolennicy systemu FBW sprzeczają się z osobami wykonującymi trening dzielony. Jednak należy pogodzić się z faktem, że oba treningi są rozwiązaniem zasadnym. To, jaki plan treningowy wybierzemy, zależeć będzie od tego, jaki mamy cel, jak i staż. Podczas budowania siły mięśniowej, zazwyczaj lepiej sprawdza się trening FBW, jest on również polecany początkującym, aby wyrobili nawyki treningowe i podstawy techniczne. Split, bardziej adresowany jest kulturystom, których treningi skupiają się na rozwoju szczegółowym muskulatury, poświęcając więcej czasu na poszczególne partie ciała.

Q&A

Na czym smażyć?

Smażenie jest najpopularniejszym sposobem obróbki termicznej żywności. Przez wiele osób uważane za złe, jako przyczyna takich chorób, jak zmiany miażdżycowe, problemy z cukrzycą, zaburzeniami profilu lipidowego, czy otyłość. Łączenie smażenia z tymi problemami jest błędne. Istotną jest to: - co smażymy, - na czym smażymy, - jak smażymy, - ile czasu smażymy. Te cztery czynniki decydują o tym, czy wspomniany sposób obróbki będzie zdrowy. Dlatego też warto wiedzieć, na czym należy smażyć mięsa, ryby, jaja, czy inne produkty. Wśród najlepszych źródeł do smażenia zaliczyć należy: - olej kokosowy: http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Olej_Kokosowy_Rafinowany-opis36034.html, - masło klarowane, - smalec. Głównie źródła nasyconych kwasów tłuszczowych, które w czasie obróbki nie ulegną utlenieniu z wytworzeniem niebezpiecznych wolnych rodników.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły