Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w maju

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1280 opinii klientów PoTreningu.pl!

Dieta super. Urozmaicona a dania proste w przygotowaniu. Świetnie, że można zamienić posiłek na inny gdy nie ma się na coś ochoty. Dietetyk szybko odpowiada na pytania. Trening ok. Jestem bardzo zadowolona.
Posiłki smaczne może i dobrze podpisane ale co z tego jak redukcja nie działa obiecano mi utratę wagi a w końcowym etapie 3 miesięcy waga zaczęła iść do góry co to za redukcja ? Moim zdaniem dieta to porażka szkoda kasy jedyne co ratuje te stronke to treningi tutaj było ok po każdym zakończonym treningu byłem zalany potem i mięśnie bolały jak diabli więc w ogólnej ocenie treningi wielki plus ale dieta nie bula warta tej kasy.
Poprzednim razem bardzo ładnie masa się wystąpiła a teraz będzie jeszcze lepiej
To działa!!! 10kg mniej na wadze i 10cm mniej w pasie - to wszystko w jedyne 12 tygodni!! A o super samopoczuciu już nie wspomnę :)
Dieta ok, chociaż większość produktów zupełnie dla mnie nie trafiona. Trening natomiast super, mimo generalnie małej ilości ćwiczeń daje w kość. Jestem zadowolony.

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Chcesz mieć kaloryfer na brzuchu do lata? Zacznij już teraz!

Pomimo, iż wydawać by się mogło, że do lata zostało jeszcze sporo czasu, to warto pamiętać, iż estetycznie wyrzeźbionej sylwetki nie da się uzyskać w dwa tygodnie. Warto realizację swoich planów rozpocząć jak najprędzej, a najlepiej – zaraz, zmieniając nawyki żywieniowe i wprowadzając odpowiednio ukierunkowaną aktywność fizyczną.

Fakty i mity

mit

Zwiększenie częstotliwości spożywania posiłków przyspiesza metabolizm

Nie ma żadnych przekonujących dowodów, które potwierdzałyby, że spożywanie pięciu lub sześciu posiłków zamiast trzech czy czterech w ciągu dnia powoduje przyspieszenie przemiany materii. Dezorganizowanie sobie dnia, zaniedbywanie innych obowiązków w celu sprostaniu takiej konwencji menu nie jest wiec konieczne by podkręcić metabolizm i przyspieszyć spalanie tłuszczu

fakt

Otyłość i spora nadwaga zmieniać mogą działanie leków

Zarówno całkowita masa jak i skład ciała wpływać mogą na to jak działają zażywane przez nas leki. Nadmiar tkanki tłuszczowej, a także powiększenie narządów wewnętrznych będące skutkiem otyłości przekładają się na zmianę dystrybucji leków w organizmie, a także w pewnym stopniu na sposób ich metabolizowania i wydalania. W przypadku stosowania farmaceutyków osoby otyłe i z nadwagą powinny zasięgnąć porady farmaceuty lub lekarza w kwestii ustalenia optymalnego sposobu dawkowania.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Czym różni się trening na masę, od treningu na rzeźbę?

Przyglądając się planom treningowym osób budujących mięśnie, a redukujących poziom tłuszczu, zauważyć można znaczne podobieństwa. Podczas budowy masy mięśniowej, wykorzystuje się zakresy powtórzeń, które będą stymulowały hipertrofię mięśniową w zakresie 8-12. Jednak, przechodząc na redukcję, nie zmienia się znacznie tego typu konstrukcji, gdyż bazowanie na przedziale 8-12 powtórzeń nadaje się również idealnie, aby chronić mięśnie przed ich katabolizmem. Trening osób redukującyc charakteryzujee się natomiast tym, że wykorzystuje schematy angażujące jak największą ilość grup mięśniowych na jednej sesji, które uzupełnia się dodatkowo treningami interwałowymi lub cardio.

Q&A

Co i ile pić w trakcie diety?

Płyny są postawą życia. Bez pożywienia jesteśmy w stanie przeżyć około 14 dni. Jednak bez płynów ciężko byłoby wytrwać dłużej niż 3 dni. Nasz organizm w większości zbudowany jest z wody. Dlatego też tak istotne jest jej dostarczanie wraz z dietą. Warto jednak zwrócić uwagę na to, co pijemy i w jakiej ilości. Postawą naszej diety powinna być woda wysokozmineralizowana. Jest ona bardzo dobrym źródeł wapnia i magnezu. Dodatkowo można pić w ciągu dnia, soki warzywne, herbaty, kawę, zioła. Ilość spożywanych płynów uzależniona jest od: - aktywności fizycznej, - ilości kcal w diecie, - pory roku, - warunków pracy. Minimalna zalecana ilość to około 2-3 litry płynów w ciągu dnia.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły