Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w kwietniu

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1411 opinii klientów PoTreningu.pl!

posiłki w diecie są bardzo smaczne, różnorodne. wielki plus za opcję zmiany posiłku. co do treningu, jest również godny polecenia
Posiłki smaczne i szybkie w przygotowaniu. Duży plus że można zamieniać posiłki. Pozdrawiam
Cały plan treningowy +dieta super
Dieta smaczna, trening bardzo dobry a kontakt z trenerem i dietetykiem jeszcze lepszy, zawsze pomogą.
Wszystko w jak najlepszym porządku:)

Najczęściej kupowane

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Przede wszystkim technika, a nie ciężar!

Warto pamiętać o tym, że podstawą uzyskania wyników, zarówno siłowych, jak i sylwetkowych nie jest duży ciężar, a przede wszystkim odpowiednia technika. To jej musimy się nauczyć, aby zdobyć fundamenty. Bez poprawnej techniki niestety, ale wyniki będą słabe, a co gorsza wzrasta znacznie ryzyko kontuzji, urazów i dolegliwości. Zdecydowanie należy mieć to na uwadze.

dobra rada

Masz problemy z układem ruchu? Udaj się do fizjoterapeuty.

Nasz układ kostno-mięśniowy w wyniku obowiązków dnia codziennego narażony jest na liczne spięcia mięśni, powstawanie punktów spustowych, jak i stanów zapalnych. Kumulacja ich może być przyczyną sporych problemów nie tylko z wykonywaniem treningów, ale również z normalnym funkcjonowaniem w pracy, domu, czy spaniem. W sytuacji takiej, bez wątpienia warto udać się do sprawdzonego fizjoterapeuty, który od razu określi co dokładnie nam dolega i jakie zabiegi zastosować. Zapewne manualne plus praca własna, którą fizjoterapeuta dokładne nam pokaże.

Fakty i mity

fakt

Okazyjne odstępstwo od diety nie wpłynie negatywnie na efekty.

Warto pamiętać o tym, że dieta dietą, ale okazyjne wyjście ze znajomymi do restauracji, czy na fast food nie wpłynie negatywnie na naszą formę sportową, czy sylwetkę. Warunkiem oczywiście jest przestrzeganie 80-90% diety i regularne treningi. Nie przejmujmy się więc drobnymi odstępstwami od diety, a korzystajmy z życia, aby nie być niewolnikami diety.

fakt

Oliwa z oliwek nie jest jedynym źródłem tłuszczów w diecie.

W dietach osób chcących poprawić swoją sylwetkę często zaobserwować można bazowanie na oliwie z oliwek jako źródle tłuszczów. Panuje pogląd, iż jest ona najlepszym źródłem tłuszczów. W rzeczywistości w zdrowej diecie obecne powinny być różne źródła tłuszczów. Dieta powinna być urozmaicona a obecne w niej: olej kokosowy, masło, orzechy, ryby, jaja, tłuszcze z mięs, czy inne oleje. Oliwa jest dobra, ale nie może być podstawą diety.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Czy można trenować na czczo?

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykonywać treningi siłowe na czczo. Jednak, zanim przejdziemy do ich wykonywania właśnie o tej porze dnia, warto zadbać o odpowiedni posiłek przed snem. Powinien być on zasobny w węglowodany, jak i posiadać odpowiednią ilość białka. Jednak, na uwadze trzeba mieć fakt, że badania naukowe wskazują jasno, aby jednak przed treningowo zjeść skromny posiłek, co pozwoli na lepsze wykorzystanie choćby tłuszczy w procesach energetycznych, co nie pozostaje obojętne podczas odchudzania.

Q&A

Czy warto jeść ziemniaki?

Ziemniaki są jednym z podstawowych źródeł węglowodanów w naszej diecie. Niestety niesłusznie demonizowane, jako jeden z głównych powodów problemu otyłości. Jest to zdecydowanie błędne rozumowanie. Ziemniaki cechują się: - zawartością około 15% węglowodanów, - najwyższym indeksem sytości, - wysoką zawartością potasu, - dużą zawartością witaminy C, - pozytywnym wpływem na równowagę kwasowo-zasadową, - niską ceną. Dlatego też zdecydowanie warto wprowadzić je do swojej diety, razem z ryżem, kaszą, płatkami, czy innymi źródłami węglowodanów.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły