Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w lutym

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1384 opinii klientów PoTreningu.pl!

Jestem Bardzo zadowolony z diety i treningu
Dieta jak i treningi dla mnie SUPER
Dieta i trening idealnie dobrane .Widoczny szybki efekt.Polecam super!!!!
Treningi super, daja wycisk, dieta fajna, smaczna, jedynym minusem jest gramatura produktow. Czesto nie wykorzystuje sie calego produktu tylko kilka gram i niewiadomo co zrobic z reszta, bo w inny dzien sa juz inne produkty w menu. Gdyby tak zmienic to i starac sie wykorzystac np. cale opakowanie (nawet w ciagu dwoch dni) byloby 5 serduszek ;)
Posiłki w diecie smaczne i różnorodne- duży + za możliwość zmiany posiłku gdy nam nie odpowiada. Trening ok Łatwy kontakt z dietetykiem i trenerem.

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Zawsze myj dokładnie produkty.

Rodzice uczą nas od najmłodszych lat, że wszystkie produkty, szczególnie warzywa i owoce oraz mięso należy dobrze umyć przed spożyciem. Wynika to z obecności na ich powierzchni bakterii, resztek pestycydów, czy innego rodzaju zanieczyszczeń mogących spowodować zatrucia pokarmowe i związane z tym problemy. Dlatego też myjmy produkty przed spożyciem i cieszmy się ich smakiem.

dobra rada

Masz nietolerancję laktozy? Wybieraj izolaty białka serwatkowego.

Nietolerancja laktozy może powodować w naszym życiu sporo problemów. W sytuacji takiej nie możemy spożywać nabiału, np.: twarogów, mlecznych napojów fermentowanych, serów, czy nawet koncentratu białka serwatkowego. W takiej sytuacji zdecydowanie warto uzupełniać braki białka najlepszą pod względem jakości odżywką białkową, jaką można znaleźć. Izolaty białka serwatkowego mają najwyższą procentową zawartość białka, najszybszą przyswajalność i brak laktozy, co bywa zbawieniem dla osób z nietolerancją.

Fakty i mity

mit

Podwyższony cholesterol jest niebezpieczny dla zdrowia.

Mitów na temat cholesterolu, jest sporo. Jeden z nich, ciągle powielany, mówi o tym, że cholesterol ogólny powyżej normy jest niebezpieczny dla naszego serca. W rzeczywistości nie jest to prawda. Ważne są przede wszystkim trójglicerydy i proporcja lipoprotein HDL w stosunku do LDL.

mit

Smalec jest niezdrowy i należy go unikać.

Smalec zawiera w swoim składzie nasycone kwasy tłuszczowe. Z tego też względu uważany jest cały czas, przez niektóre osoby za niezdrowy. Ciągle panujący mit wynika z tego, że badania przeprowadzone około 30 lat temu były błędnie zinterpretowane. Podwyższony lipidogram wynikał z ogólnych błędów żywieniowych, bez których sam smalec nie powoduje problemów.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Jak trenować na siłę?

Proces budowania masy mięśniowej, a budowania siły mięśniowej różni się dość zasadniczo. Aby budować mięsień, stymulować musimy procesy hipertroficzne, które powodować będą pogrubienie włókien mięśniowych. Jednak budowanie siły mięśniowej dotyczy bardziej angażowania układu nerwowego, który musi być poddany procesowi adaptacyjnemu. Oznacza to, że trening siłowy dąży do zaangażowania jak największej ilości jednostek motorycznych, które włączają się szybciej podczas treningu, dając możliwość operowania większymi obciążeniami. Aby do tego typu sytuacji dochodziło, musimy zejść z zakresem powtórzeń poniżej 8. Zazwyczaj wykorzystuje się tutaj klasyczny schemat, wykorzystujący metodę treningową 5x5.

Q&A

Ile razy w tygodniu trenować?

Osoby, które trenują amatorsko, a ich cel treningowy powiązany jest z poprawą wyglądu sylwetki, nie aspirując do startów w zawodach sylwetkowych, powinny skupić się na 4 treningach w tygodniu maksymalnie. Oczywiście mowa tutaj o treningu siłowym. Jest to optymalna ilość jednostek treningowych, która pozwoli na to, aby przetrenować ciało w sposób optymalny, dając odpowiednią ilość czasu na odpoczynek i regenerację. Dobór ilości dni treningowych powinien być skorelowany z naszymi możliwościami wysiłkowymi, które będą uzależnione m.in. od tego, jaki tryb życia prowadzimy, czy jaki charakter pracy zawodowej wykonujemy.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Najczęściej kupowane

Artykuły