Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w sierpniu

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1328 opinii klientów PoTreningu.pl!

Posiłki smaczne może i dobrze podpisane ale co z tego jak redukcja nie działa obiecano mi utratę wagi a w końcowym etapie 3 miesięcy waga zaczęła iść do góry co to za redukcja ? Moim zdaniem dieta to porażka szkoda kasy jedyne co ratuje te stronke to treningi tutaj było ok po każdym zakończonym treningu byłem zalany potem i mięśnie bolały jak diabli więc w ogólnej ocenie treningi wielki plus ale dieta nie bula warta tej kasy.
Jestem zadowolony ze wybralem diete oraz plan treningowy z tego portalu . Posilki smaczne i syte . Trening tez bardzo na plus . Polecam :)
Jeśli chodzi o moją opinię to dieta jest super. Przepisy są proste i łatwe w przygotowaniu i co najważniejsze nie zajmują wiele czasu co jest bardzo istotne w dzisiejszych czasach. Czasami jest niezgodność pomiędzy opisem jak przygotować a listą produktow. Np. W opisie "dodajemy papryke" natomiast w liscie produktów mamy pomidory. Odnośnie trenera i dietetyka - uważam że powini sie od czasu do czasu kontaktować z podopiecznym a nie tylko odpisywać kiety się do nich napisze. Plan treningowy super nic dodać nic ująć. No jesli chodzi o dziennik treningowy to uważam że powinien być bardziej rozwinięty i pomocny np jakiś wykresy, ostatnie wyniki czy podpowiedzi przy treningu o poprzednim użytym obciążeniu i ilosci powtórzeń itd. Było by super jak by była możliwość przesyłania np załączników itd. Ogólnie polecam.
Jestem bardzo zadowolona z diety wegetarianskiej pyszne jedzenie. Super plan treningowy. Szybki kontakt z dietetykiem i trenerem. Jedyny minus jest taki że nie ma w zespole dietetyka klinicznego.A niestety czasami jest on niezbędny.
Dieta bardzo smaczna i nie droga i rewelacyjnie dobrane ćwiczenia siłowe....polecam...

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Chcesz schudnąć, więc nie jadasz kolacji? To nie najlepszy pomysł!

Powszechne przekonanie głoszące, iż żeby pozbyć się nadmiaru kilogramów nie należy spożywać posiłków po godzinie osiemnastej nie ma poparcia w postaci badań naukowych. Nikt nigdy nie udowodnił, że taka konwencja jest korzystna, a praktyka pokazuje, że może być po prostu uciążliwa. Zamiast więc koncentrować się na porze kolacji zwróć uwagę na to co pojawia się na Twoim talerzu tak w ciągu dnia jak i wieczorem. Jakość oraz ilość spożywanego pożywienia ma zdecydowanie większy wpływ na efektywność zabiegów odchudzających niż pory posiłków.

dobra rada

Masz ochotę na coś słodkiego? Zrób to sam!

Wyroby cukiernicze dostępne w sklepach, nie tylko że są źródłem rafinowanego cukru, ale także innych niepożądanych składników takich jak utwardzone tłuszcze roślinne, syntetyczne aromaty, barwniki i im podobne. Alternatywą jest przygotowanie smakołyków w domu z użyciem pełnoziarnistej mąki, gorzkiego kakao, cynamonu zasobnego w związki fenolowe, naturalnych substancji słodzących, otrębów, orzechów i innych wartościowych składników. Jest to bez porównania lepsze rozwiązanie.

Fakty i mity

mit

Ludzie z nadwagą i otyli są weselsi niż osoby szczupłe

Stereotyp „wesołego grubaska”, choć jest dość popularny, to niestety nie ma uzasadnienia. Okazuje się wręcz, że osoby ze sporą nadwagą i otyłe częściej chorują na depresję (depresję atypową), a obniżenie nadmiernej masy ciała może okazać się skutecznym elementem wspomagającym konwencjonalną terapię.

mit

Jak rzucę palenie to na pewno przytyję.

Faktycznie wiele osób rzucających palenie papierosów doświadcza przyrostu masy ciała, ale na szczęście można temu skutecznie zapobiegać. Zrywając z tytoniowym nałogiem należy zadbać o odpowiednią aktywność fizyczną i zmienić nawyki żywieniowe. Dobrze też zadbać o to by mieć pod ręką zdrowe przekąski takie jak owoce, warzywa czy nawet orzechy. W razie potrzeby warto skorzystać z pomocy dobrego dietetyka lub wykwalifikowanego trenera, którzy pomogą dostosować dietę i trening do możliwości i potrzeb organizmu.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Czy warto jeść ziemniaki?

Ziemniaki są jednym z podstawowych źródeł węglowodanów w naszej diecie. Niestety niesłusznie demonizowane, jako jeden z głównych powodów problemu otyłości. Jest to zdecydowanie błędne rozumowanie. Ziemniaki cechują się: - zawartością około 15% węglowodanów, - najwyższym indeksem sytości, - wysoką zawartością potasu, - dużą zawartością witaminy C, - pozytywnym wpływem na równowagę kwasowo-zasadową, - niską ceną. Dlatego też zdecydowanie warto wprowadzić je do swojej diety, razem z ryżem, kaszą, płatkami, czy innymi źródłami węglowodanów.

Q&A

Czym różni się trening na masę, od treningu na rzeźbę?

Przyglądając się planom treningowym osób budujących mięśnie, a redukujących poziom tłuszczu, zauważyć można znaczne podobieństwa. Podczas budowy masy mięśniowej, wykorzystuje się zakresy powtórzeń, które będą stymulowały hipertrofię mięśniową w zakresie 8-12. Jednak, przechodząc na redukcję, nie zmienia się znacznie tego typu konstrukcji, gdyż bazowanie na przedziale 8-12 powtórzeń nadaje się również idealnie, aby chronić mięśnie przed ich katabolizmem. Trening osób redukującyc charakteryzujee się natomiast tym, że wykorzystuje schematy angażujące jak największą ilość grup mięśniowych na jednej sesji, które uzupełnia się dodatkowo treningami interwałowymi lub cardio.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły