Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w lipcu

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1304 opinii klientów PoTreningu.pl!

Dieta bardzo fajna. Danie proste i szybkie, a i dużą możliwość wyboru. Plan też fajnie ułożony. Kontakt z trenerem i dietetykiem bezproblemowy. Szczerze polecam
Dieta całkiem dobra prosta i szybka w przygotowaniu ale niestety powtarzalna. Treningi bardzo fajne natomiast po kilku tygodniach za łatwe
Posiłki smaczne, proste w przygotowaniu, w wieksosci nie wymagające zbyt dużo czasu na przygotowanie. W szybkim czasie spaliłem sporą ilość tłuszczu. Mięśni jak na razie za dużo mi nie przybyło stad ocena 4.5. Kontakt z dietetykiem jak i trenerem zasługuje na duży + Od kiedy zacząłem stosowac plan 'potreningu.pl' znacznie poprawiło sie moje ogólne samopoczucie takze na 1 miesiacu się nie skończy. Polecam
Wszystko czego potrzebuje w jednym miejscu z dostępem przez www czy na smartfonie :) Szybki i rzeczowy kontakt bez lania wody. Artykuły, poradniki, przepisy zdjęcia, filmy, motywacje - pełen zestaw. Polecam jak najbardziej. Dieta połączona z treningiem i z twoim samozaparciem da niesamowite rezultaty, jestem tego pewny.
Jestem bardzo zadowolona z diety oraz planu treningowego. K9ntakt bardzo dobry z dietetykiem oraz instruktorem. Namowilam jiz kilkoro znajomych i rowniez zal9zyli konto i maja swoje diety.

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Masz więcej niż 30 lat? Zbadaj profil lipidowy!

Okazuje się, że problemy z gospodarką lipidową dotykają coraz młodszych osób, a co więcej – niekoniecznie trzeba być otyłym by doczekać się tego typu komplikacji. Po trzydziestym roku życia profil lipidowy należy zbadać sobie rutynowo, skierowanie na badanie wystawić może lekarz pierwszego kontaktu, badania można także zrobić na własną rękę prywatnie. Zaburzenia gospodarki lipidowej powiązane są z chorobami układu krążenia.

dobra rada

Bywasz często głodny pomiędzy posiłkami? Uważaj na spożycie węglowodanów!

Znasz takie powiedzenie, że „apetyt rośnie w miarę jedzenia”? Znakomicie opisuje on sytuację będącą konsekwencją nadmiernego spożycia węglowodanów w rafinowanej postaci. Zaburzenie gospodarki glukozowo-insulinowej i zmniejszenie wrażliwości receptorów odczytujących sygnały wysyłane przez hormony takie jak insulina i leptyna doprowadza do tego, że mechanizmy kontroli łaknienia ulegają deregulacji. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być nadmierne spożycie cukrów.

Fakty i mity

fakt

Oglądanie TV może przyczyniać się do rozwoju nadwagi i otyłości

Zależność pomiędzy ilością czasu spędzonego przed ekranem telewizora a masą ciała potwierdzają badania. Niestety osoby, które przesiadują przed TV mniej się ruszają i więcej jedzą, co w oczywisty sposób sprzyja nadwadze i otyłości. Co więcej oglądanie telewizji zaburzać może mechanizmy kontroli łaknienia i sprzyjać nieświadomemu podjadaniu.

fakt

Imbir pomaga na ból głowy

Bioaktywne związki zawarte w kłączu imbiru (gingerole) wykazują działanie antyoksydacyjne, przeciwzapalne, a także – jak pokazują niektóre badania naukowe - pomagają osobom borykającym się z migrenowymi bólami głowy. Imbir może stanowić znakomity środek wspomagający leczenie jak i zapobiegający migrenom. Przyprawę można dodawać do wybranych posiłków bądź też zakupić ekstrakty w postaci specjalnych suplementów diety.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Czy i jakie jeść orzechy?

Orzechy są jednym z podstawowych źródeł zdrowych tłuszczów w naszej diecie. Zdecydowanie warto wprowadzić je, co najmniej raz dziennie, do jednego z posiłków. Dostarczymy w ten sposób nie tylko niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe z rodziny omega 3, ale również spore ilości, magnezu, potasu, wapnia, żelaza, fosforu, miedzi, selenu, manganu, witaminy E, ryboflawiny, czy niacyny. Wśród orzechów, które zaleca się wprowadzić do zdrowej diety, wyróżnić należy: - włoskie, - laskowe, - pekan, - brazylijskie, - nerkowce, - migdały, - wiórki kokosowe. Warto również przemyśleć dodatek zdrowych maseł orzechowych w celu urozmaicenia diety: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Cashew_Butter-opis36813.html

Q&A

Czy warto jeść ziemniaki?

Ziemniaki są jednym z podstawowych źródeł węglowodanów w naszej diecie. Niestety niesłusznie demonizowane, jako jeden z głównych powodów problemu otyłości. Jest to zdecydowanie błędne rozumowanie. Ziemniaki cechują się: - zawartością około 15% węglowodanów, - najwyższym indeksem sytości, - wysoką zawartością potasu, - dużą zawartością witaminy C, - pozytywnym wpływem na równowagę kwasowo-zasadową, - niską ceną. Dlatego też zdecydowanie warto wprowadzić je do swojej diety, razem z ryżem, kaszą, płatkami, czy innymi źródłami węglowodanów.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły