Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w lutym

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1241 opinii klientów PoTreningu.pl!

Jestem bardzo zadowolony perfekcyjnie dobrane plany I bardzo dobry kontakt z trenerem i dietetykiem
Ja jestem zadowolona z planu ćwiczeń jak i diety. Jeśli posiłek mi nie smakuje to jest wiele innych posiłków które można zmieniać na własną rękę.jeśli chodzi o ćwiczenia to jest to samo.nie odpowiada mi dane ćwiczenie bo mam np kontuzje to tez je zmieniam.Dietetyk jak i trener robią plan indywidualny dla danej osoby.Jestem zadowolona
Dieta i trening jak najbardziej ok, zmian w wadze nie zauważyłem natomiast w wyglądzie owszem ;)
Dieta i plan skuteczny. Właśnie przedłużyłam. W ciągu mies -5kg. Dietę można sobie dowolnie modyfikować wg preferencji. Polecam!
Dieta i trening przygotowany bardzo dobrze, brak postępów tylko przez lenistwo :(

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Chcesz poprawić regenerację? Śpij dłużej!

Najlepszym środkiem regeneracyjnym jest nie BCAA, nie glutamina, nie HMB, ani nie ZMA tylko sen. Długi, nieprzerwany i w odpowiednich warunkach. Trudno się zregenerować po ciężkim treningu śpiąc 4, 5 czy nawet 6 godzin. Optymalna długość snu wynosi około 8 godzin na dobę, przy czym od czasu do czasu warto pospać sobie dłużej. Niestety wiele aktywnych fizycznie osób zaniedbuje kwestię snu, zarywając noce na imprezach, przesiadując do późnych godzin wieczornych przy komputerze, zasypiając przy zapalonym świetle czy włączonym telewizorze. W ten sposób pojawiają się problemy z regeneracją i spowolnieniu ulega progres.

dobra rada

Doświadczasz niekontrolowanych napadów obżarstwa? Nie bagatelizuj tego, tylko idź do lekarza!

Być może chorujesz na zespół kompulsywnego jedzenia! Podobnie jak anoreksja, bulimia czy inne zaburzenia odżywiania, przypadłość ta wymaga po prostu leczenia. Jeżeli epizody niekontrolowanego obżarstwa mają u Ciebie bardzo gwałtowny przebieg i towarzyszą im stany utraty świadomości pomoc specjalisty jest po prostu niezbędna!

Fakty i mity

mit

Głodząc się skutecznie spalamy tłuszcz.

Chociaż wydawać by się mogło, że zrezygnowanie ze spożywanie pokarmu i wprowadzenie głodówki spowoduje szybki ubytek zgromadzonego wokół pasa i bioder tłuszczu, to tak naprawdę efekt może być zupełnie inny. W okresie głodu najpierw spalany jest przede wszystkim glikogen i… mięśnie! Chcesz się pozbyć mięśni – głoduj. Wiedz jednak, że po dłuższym czasie tak drastycznej „diety” Twój metabolizm spowolni, przez co po zaprzestaniu kuracji zgubione kilogramy wrócą, z tym że nie będą to już mięśnie, a tłuszcz!

mit

Mając dobre suplementy odchudzające dieta jest niepotrzebna.

Niestety żaden suplement nie jest w stanie zastąpić dobrej diety. Niestety wiele osób wierzy, że stosowanie rozmaitych kapsułek, tabletek i proszków sprawi, iż bez przykładania się do kwestii właściwego odżywiania uda się zbudować robiącą wrażenie masę czy też zredukować tłuszcz i wyrzeźbić sylwetkę. Niestety w praktyce sytuacja wygląda inaczej, nawet zaawansowane kuracje suplementacjne niewiele dają bez dobrej diety.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Czym różni się trening na masę, od treningu na rzeźbę?

Przyglądając się planom treningowym osób budujących mięśnie, a redukujących poziom tłuszczu, zauważyć można znaczne podobieństwa. Podczas budowy masy mięśniowej, wykorzystuje się zakresy powtórzeń, które będą stymulowały hipertrofię mięśniową w zakresie 8-12. Jednak, przechodząc na redukcję, nie zmienia się znacznie tego typu konstrukcji, gdyż bazowanie na przedziale 8-12 powtórzeń nadaje się również idealnie, aby chronić mięśnie przed ich katabolizmem. Trening osób redukującyc charakteryzujee się natomiast tym, że wykorzystuje schematy angażujące jak największą ilość grup mięśniowych na jednej sesji, które uzupełnia się dodatkowo treningami interwałowymi lub cardio.

Q&A

Czy warto jeść ziemniaki?

Ziemniaki są jednym z podstawowych źródeł węglowodanów w naszej diecie. Niestety niesłusznie demonizowane, jako jeden z głównych powodów problemu otyłości. Jest to zdecydowanie błędne rozumowanie. Ziemniaki cechują się: - zawartością około 15% węglowodanów, - najwyższym indeksem sytości, - wysoką zawartością potasu, - dużą zawartością witaminy C, - pozytywnym wpływem na równowagę kwasowo-zasadową, - niską ceną. Dlatego też zdecydowanie warto wprowadzić je do swojej diety, razem z ryżem, kaszą, płatkami, czy innymi źródłami węglowodanów.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły