Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w styczniu

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1840 opinii klientów PoTreningu.pl!

Dieta ok. Trenerzy mało się interesują i dają w koło to samo .
Posiłki bardzo smaczne ,które nie wymagają dużego wkładu czasu,a to w moim przypadku bardzo istotne i bardzo pomocne. Bardzo dobry kontakt z prowadzącymi dietę i trening,prze co cala ten proces przebiega bardzo sprawnie. Wystarczy tylko jest,trenować i dostosować się do zalecen. Superrrrrrrr
Wszystko super. Nie przepadam za koktajlami warzywnymi z marchewką bo to dużo roboty.
Diety genialne mase alternatyw. Bardzo dobry kontakt z trenerem i dietetykiem. Polecam Bardzo
Posiłki smaczne i łatwe w przygotowaniu a treningi dopasowane do możliwości sprzętowych ( dużo ćwiczeń w domu bez specjalistycznego sprzętu )

Najczęściej kupowane

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Jedz całe jajka! Nie eliminuj żółtek!

Jajka są określane jako tani i łatwo dostępny superfood. W składzie ich jest w zasadzie wszystko to, co najważniejsze dla naszego życia. Bardzo dobrej jakości białko, zdrowe tłuszcze i ogromna ilość witamin. Zaletą ich jest duża różnorodność przygotowania: na twardo, miękko, sadzone, w koszulkach, w kokilkach, jako omlet, czy dodatki do innych produktów. Żółtko jest najbardziej wartościową częścią jajka. Dlatego też zdecydowane nie należy go eliminować.

dobra rada

Chcesz podkręcić metabolizm? Stosuj treningi interwałowe.

Jak powszechnie wiemy, metabolizm nasz spowalnia, w czasie gdy celem jest redukcja tkanki tłuszczowej. Dlatego też zamiast zmniejszać kcal i spowalniać go jeszcze bardziej. Warto przemyśleć wprowadzenie treningów interwałowych, czyli tzw. metabolicznych. Ciężki i krótki wysiłek, w czasie którego tętno nasze na kilka lub kilkanascie sekund wzrsta do prawie maksymalnego, jest ciekawym rozwiązaniem. Jest ono szczególnie dobre dla osób, które mają już jakie doświadczenie w trenowaniu. Wprowadzać więc możemy: sprinty, podbiegi, tabatę, cross-fit, czy kompleksy sztangowe.

Fakty i mity

mit

Podwyższony cholesterol jest niebezpieczny dla zdrowia.

Mitów na temat cholesterolu, jest sporo. Jeden z nich, ciągle powielany, mówi o tym, że cholesterol ogólny powyżej normy jest niebezpieczny dla naszego serca. W rzeczywistości nie jest to prawda. Ważne są przede wszystkim trójglicerydy i proporcja lipoprotein HDL w stosunku do LDL.

fakt

Oliwa z oliwek nie jest jedynym źródłem tłuszczów w diecie.

W dietach osób chcących poprawić swoją sylwetkę często zaobserwować można bazowanie na oliwie z oliwek jako źródle tłuszczów. Panuje pogląd, iż jest ona najlepszym źródłem tłuszczów. W rzeczywistości w zdrowej diecie obecne powinny być różne źródła tłuszczów. Dieta powinna być urozmaicona a obecne w niej: olej kokosowy, masło, orzechy, ryby, jaja, tłuszcze z mięs, czy inne oleje. Oliwa jest dobra, ale nie może być podstawą diety.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Czym różni się trening na masę, od treningu na rzeźbę?

Przyglądając się planom treningowym osób budujących mięśnie, a redukujących poziom tłuszczu, zauważyć można znaczne podobieństwa. Podczas budowy masy mięśniowej, wykorzystuje się zakresy powtórzeń, które będą stymulowały hipertrofię mięśniową w zakresie 8-12. Jednak, przechodząc na redukcję, nie zmienia się znacznie tego typu konstrukcji, gdyż bazowanie na przedziale 8-12 powtórzeń nadaje się również idealnie, aby chronić mięśnie przed ich katabolizmem. Trening osób redukującyc charakteryzujee się natomiast tym, że wykorzystuje schematy angażujące jak największą ilość grup mięśniowych na jednej sesji, które uzupełnia się dodatkowo treningami interwałowymi lub cardio.

Q&A

Na czym smażyć?

Smażenie jest najpopularniejszym sposobem obróbki termicznej żywności. Przez wiele osób uważane za złe, jako przyczyna takich chorób, jak zmiany miażdżycowe, problemy z cukrzycą, zaburzeniami profilu lipidowego, czy otyłość. Łączenie smażenia z tymi problemami jest błędne. Istotną jest to: - co smażymy, - na czym smażymy, - jak smażymy, - ile czasu smażymy. Te cztery czynniki decydują o tym, czy wspomniany sposób obróbki będzie zdrowy. Dlatego też warto wiedzieć, na czym należy smażyć mięsa, ryby, jaja, czy inne produkty. Wśród najlepszych źródeł do smażenia zaliczyć należy: - olej kokosowy: http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Olej_Kokosowy_Rafinowany-opis36034.html, - masło klarowane, - smalec. Głównie źródła nasyconych kwasów tłuszczowych, które w czasie obróbki nie ulegną utlenieniu z wytworzeniem niebezpiecznych wolnych rodników.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły