Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening

Największe inspiracje w lipcu

Metamorfozy użytkowników

{{item.nick}}
zmień
{{item.nick}}
{{item.nick}}
start {{item.start.weight}} kg
{{item.start.bf}}% bf
obecnie {{item.current.weight}} kg
{{item.current.bf}}% bf

Poznaj kilka z 1304 opinii klientów PoTreningu.pl!

Dieta super opisana co z czym się je... a jeżeli chodzi o treningi każdy jeden wykonany dzień treningowy wchodzi jak petarda obecnie nie stosuje białeczka tylko BULK białko wchodzi od nowego tygodnia no i cykl bez kreatynki. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Rozpisana dieta jak i treningi. Kontakt bezproblemowy. Zdecydowanie POLECAM 100% satysfakcji
Dzięta dobra ale jestem rozczarowana tym, że jest rozpisana tylko na dwa tyg a potem nowa wrzucana. JA muszę planować do przodu. Zakupy zamawiam online. I jak wiem co potrzebuje na 1 m to jestem w stanie zrobić je na miesiac i dostaje tylko w odpowiednimczasie dowóz. To powinno zostać zmienione
Jestem bardzo zadowolony z diety jak i treningu . Posiłki smaczne z opcją zamiany łatwe do przyrządzenia.Trening fajnie ułożony dający efekty. Zacząłem w lutym ćwiczenia w domu i moje ciało zmieniło się radykalnie na lepsze pod kątem zdrowia jak i wyglądu. Dobra komunikacja z trenerem jak i dietetykiem chodź czasem trzeba poczekać 2 dni na odpowiedź ale przy takim natłoku ludzi nie ma co się dziwić :) Dzięki tej stronie tak się wkręciłem że od lipca wykupiłem karnet na siłownie . Polecam wszystkim chcącym coś zmienić w swoim życiu . Pozdrawiam
Dieta bardzo fajna. Danie proste i szybkie, a i dużą możliwość wyboru. Plan też fajnie ułożony. Kontakt z trenerem i dietetykiem bezproblemowy. Szczerze polecam
Dietka suoer, wiekszosc potraw bardzo smaczna i jest mozliwosc zmian jak cos niepodpasuje. Gdyby nie to ze gotuje nie tylko dla siebie w kuchni spedzalabym maks 1h na przyrzadzenie calego dnia. Treningi jak dla mnie za malo urozmaicone, ciagle jest to samo i nie ma jakis fajnych cwiczen typowo damskich, podchodzacych np pod fitness. No i wielki minus za niemozliwosc zmian dni treningowych co dla mnie jest istotne bo pracuje w systemie zmianowym.

Kuchnia PoTreningu

Dobre rady

dobra rada

Boisz się efektu jo-jo? Postaw na racjonalne odchudzanie!

Efekt jo-jo polegający na powrocie do dawnej masy ciała po zakończeniu kuracji odchudzającej dotyka zazwyczaj osoby stosujące „błyskawiczne diety” z kolorowej prasy i bazujące na poradach kolegów, koleżanek i własnych wymysłach. Alternatywą dla nierozsądnych programów redukcyjnych jest racjonalne podejście polegające na stopniowej zmianie nawyków żywieniowych na lepsze oraz prowadzeniu konsultacji z osobami doświadczonymi i specjalistami w dziedzinie treningu i odżywiania.

dobra rada

Chcesz poprawić regenerację? Śpij dłużej!

Najlepszym środkiem regeneracyjnym jest nie BCAA, nie glutamina, nie HMB, ani nie ZMA tylko sen. Długi, nieprzerwany i w odpowiednich warunkach. Trudno się zregenerować po ciężkim treningu śpiąc 4, 5 czy nawet 6 godzin. Optymalna długość snu wynosi około 8 godzin na dobę, przy czym od czasu do czasu warto pospać sobie dłużej. Niestety wiele aktywnych fizycznie osób zaniedbuje kwestię snu, zarywając noce na imprezach, przesiadując do późnych godzin wieczornych przy komputerze, zasypiając przy zapalonym świetle czy włączonym telewizorze. W ten sposób pojawiają się problemy z regeneracją i spowolnieniu ulega progres.

Fakty i mity

fakt

Imbir pomaga na ból głowy

Bioaktywne związki zawarte w kłączu imbiru (gingerole) wykazują działanie antyoksydacyjne, przeciwzapalne, a także – jak pokazują niektóre badania naukowe - pomagają osobom borykającym się z migrenowymi bólami głowy. Imbir może stanowić znakomity środek wspomagający leczenie jak i zapobiegający migrenom. Przyprawę można dodawać do wybranych posiłków bądź też zakupić ekstrakty w postaci specjalnych suplementów diety.

fakt

Imbir pomaga na ból głowy

Bioaktywne związki zawarte w kłączu imbiru (gingerole) wykazują działanie antyoksydacyjne, przeciwzapalne, a także – jak pokazują niektóre badania naukowe - pomagają osobom borykającym się z migrenowymi bólami głowy. Imbir może stanowić znakomity środek wspomagający leczenie jak i zapobiegający migrenom. Przyprawę można dodawać do wybranych posiłków bądź też zakupić ekstrakty w postaci specjalnych suplementów diety.

Pytania i odpowiedzi

Q&A

Full Body Workout czy Split, co lepsze?

Dość często spotkać możemy się z opiniami, ż dany system treningowy ma przewagę nad innym, gdzie zwolennicy systemu FBW sprzeczają się z osobami wykonującymi trening dzielony. Jednak należy pogodzić się z faktem, że oba treningi są rozwiązaniem zasadnym. To, jaki plan treningowy wybierzemy, zależeć będzie od tego, jaki mamy cel, jak i staż. Podczas budowania siły mięśniowej, zazwyczaj lepiej sprawdza się trening FBW, jest on również polecany początkującym, aby wyrobili nawyki treningowe i podstawy techniczne. Split, bardziej adresowany jest kulturystom, których treningi skupiają się na rozwoju szczegółowym muskulatury, poświęcając więcej czasu na poszczególne partie ciała.

Q&A

Czy można trenować na czczo?

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykonywać treningi siłowe na czczo. Jednak, zanim przejdziemy do ich wykonywania właśnie o tej porze dnia, warto zadbać o odpowiedni posiłek przed snem. Powinien być on zasobny w węglowodany, jak i posiadać odpowiednią ilość białka. Jednak, na uwadze trzeba mieć fakt, że badania naukowe wskazują jasno, aby jednak przed treningowo zjeść skromny posiłek, co pozwoli na lepsze wykorzystanie choćby tłuszczy w procesach energetycznych, co nie pozostaje obojętne podczas odchudzania.

Masz do nas pytanie? Zadaj nam je!

Artykuły