Dbamy o Wasze zdrowie - na czas zamknięcia siłowni wszystkie plany -30%! Szczególnie teraz ważne jest, by wzmacniać swój organizm! Trzymaj dietę i ćwicz w domu z naszymi planami. Skorzystaj z oferty

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Poprawne wykonanie ćwiczenia

Połóż się stabilnie w poprzek ławki poziomej. Chwyć sztangielkę oburącz, lekko ugnij łokcie i wykonując wdech przenieś ciężar za głowę. Złap sztangielki w chwycie naturalnym (strona grzbietowa dłoni skierowana na zewnątrz) na wyprostowanych rękach. Wykonując powolny wdech rozchyl ramiona w bok, lekko uginając łokcie. Po wykonaniu maksymalnego ruchu w dół, wróć do pozycji wyjściowej wykonując powolny wydech oraz prostując łokcie z jednoczesnym napięciem mięśni piersiowych

Główne zaangażowane mięśnie: mięsień klatki piersiowej