Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Poprawne wykonanie ćwiczenia:

  1. Stań na gumie w rozkroku.
  2. Wykonując półprzysiad pochyl się do przodu.
  3. Chwyć końce gumy na wyprostowanych ramionach.
  4. Tułów wyprostowany, klatka piersiowa wypchnięta (głowa stanowi przedłużenie kręgosłupa).
  5. Zachowując prawidłową pozycję weź głęboki wdech i rozpocznij wyprost w stawach biodrowych oraz kolanowych kierując się do pozycji wyprostowanej (wykonaj wydech).
  6. Weź kolejnych wdech, napnij mięśnie brzucha, zachowaj naturalną krzywiznę kręgosłupa i wróć do pozycji wyjściowej.
  • Należy pamiętać o prostych plecach – głowa stanowi przedłużenie kręgosłupa.
  • Biodra i kolana prostujemy jednocześnie.

Oddychanie:

  1. Rozpoczynając wyprost w stawach biodrowych oraz kolanowych bierzemy głęboki wdech.
  2. W pozycji wyprostowanej wykonujemy wydech.