Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia

Oblicz swój wskaźnik masy ciała

{{value}}
kg
{{value}}
cm
{{value}}

Oto wynik! Twój wskaźnik masy ciała wynosi:

{{result.toFixed(1)}}

wygłodzenie wychudzenie niedowaga wartość prawidłowa , dla mężczyzny jest to indeks idealny , dla kobiety jest to indeks idealny nadwaga I stopień otyłości II stopień otyłości III stopień otyłości
Podpowiedź dietetyka: Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 50 000 zadowolonych klientów :)
  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 4000 posiłków i 500 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać

BMI, czyli body mass index, jest to wskaźnik, którego celem jest ukazanie stopnia odżywienia organizmu ludzkiego. Jego wartość, wyliczamy za pomocą prostego równania, które wykorzystuje masę ciała oraz wzrost. Wg. WHO (Światowej Organizacji Zdrowia), prawidłowe BMI, ukazujące optymalny stosunek masy ciała do wzrostu, zawiera się w przedziale od 18,6 do 24,9. Naukowcy powiązali wysokie wartości wskaźnika BMI z chorobami metabolicznymi, jak i jako czynnik wpływający na zagrożenie dla układu sercowo-naczyniowego, co powiązane jest z nadwagą. Skala BMI:

  • do 16: wygłodzenie
  • od 16 do 17: wychudzenie
  • od 17 do 18.5: niedowaga
  • od 18.5 do 25: wartość prawidłowa
  • od 25 do 30: nadwaga
  • od 30 do 35: I stopień otyłości
  • od 35 do 40: II stopień otyłości
  • powyżej 40: III stopień otyłości

Aktualne promocje