Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia

Oblicz swój wskaźnik podstawowej przemiany materii - BMR

{{value}}
  • Prawie brak (brak ćwiczeń, praca biurowa itd.)
  • Lekka aktywność (lekkie ćwiczenia kilka razy w miesiącu)
  • Umiarkowana aktywność (ćwiczenia 1-2 razy w tygodniu)
  • Duża aktywność (ćwiczenia 3-5 razy w tygodniu)
  • Bardzo duża aktywność (codzienne ćwiczenia, praca fizyczna itp.)
{{value}}
kg
{{value}}
cm
{{value}}
lat
{{value}}

Oto wynik! Twoja podstawowa przemiana materii wynosi:

{{result.bmr}} kcal

  • Chcę schudnąć
  • Chcę utrzymać wagę
  • Chcę przytyć

Jeśli chcesz schudnąć, utrzymuj swoje dzienne spożycie kaloryczne na poziomie

Jeśli chcesz zachować swoją wagę, utrzymuj swoje dzienne spożycie kaloryczne na poziomie

Jeśli chcesz przytyć, utrzymuj swoje dzienne spożycie kaloryczne na poziomie

{{result.cal}} kcal

Białka: {{result.macro.protein.grams}} g ({{result.macro.protein.percent}}%)
Tłuszcze: {{result.macro.fat.grams}} g ({{result.macro.fat.percent}}%)
Węglowodany: {{result.macro.carbo.grams}} g ({{result.macro.carbo.percent}}%)
{{result.macro.protein.cal}} kcal {{result.macro.fat.cal}} kcal {{result.macro.carbo.cal}} kcal
Podpowiedź dietetyka: Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 90 000 zadowolonych klientów :)
  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 6000 posiłków i 600 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać

Współczynnik ten określa minimalną ilość kalorii niezbędnych do zachowania podstawowych funkcji organizmu.

Kalkulator dodatkowo określa niezbędną ilość kalorii i składników pożywienia przy określeniu poziomu Twojej aktywności fizycznej. Podany udział procentowy składników pożywienia zapewnia zdrowy i bezpieczny sposób odżywiania.

Zalecane tempo utraty masy ciała w wypadku nadwagi i otyłości wynosi ok 2 - 4kg na miesiąc (wyłączając specjalne wskazania medyczne). Przekroczenie tego progu może pociagać za sobą niekorzystne zmiany metaboliczne, niedobory niezbędnych składników odżywczych i zwiększa ryzyko wystąpienia tzw. efektu jojo.

Aktualne promocje