Menu PoTreningu.pl
Kup Dietę / Trening
Prawdziwy rarytas i nadal w ramach zdrowej diety.
POTRENINGU.PL OCENIA POSIłEK W SKALI FIT NA: {{fitAvg}}/5
Twoja ocena: {{current}}

Składniki

  1. Banan 100 g
  2. Jajo kurze całe 1 szt.
  3. Mąka pszenna pełnoziarnista Lubella 30 g
  4. Mleko 0,5 % 50 g
  5. Oliwa z oliwek 5 g
  6. Otręby owsiane 5 g
  7. Ser twarogowy półtłusty 50 g

Przygotowanie

Składniki dodatkowe: szczypta cynamonu, słodzik nadający się do podgrzewania, woda. Białka jaj należy lekko ubić (można dodać odrobinę soli). Żółtka, mąkę, 20 - 30ml mleka i na końcu wodę wymieszać razem w misce. Dodać ubite wcześniej białka i słodzik i dokładnie wymieszać. Należy uzyskać konsystencję ciasta do naleśników. Naleśniki smażyć polecamy na rozgrzanej patelni teflonowej i odwracać w trakcie smażenia Farsz: Dodać należy do twarogu 20 - 30ml mleka, słodzik, banana, otręby i oraz odrobinę cynamonu (można zmiksować) otrzymując farsz do nadziewania naleśników (proporcje mogą się lekko zmienić).