Dbamy o Wasze zdrowie - na czas zamknięcia siłowni wszystkie plany -30%! Szczególnie teraz ważne jest, by wzmacniać swój organizm! Trzymaj dietę i ćwicz w domu z naszymi planami. Skorzystaj z oferty

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Poprawne wykonanie ćwiczenia

Stań przodem do wyciągu w pozycji wykrocznej pochylając tułów w przód. Jedną ręką oprzyj się przedramieniem o udo w celu poprawy stabilności pozycji. Drugą ręką chwyć linkę wyciągu. Górna część ramienia równoległa do podłoża, przedramię zgięte w stawie łokciowym pod kątem 90-100 stopni. Wykonując wdech wykonaj ruch prostowania przedramienia. W fazie szczytowej napnij mięsien trójgłowy ramienia. Następnie wróć do pozycji początkowej uginając przedramię.

Główne zaangażowane mięśnie: mięsień trójgłowy ramienia