Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia

Poprawne wykonanie ćwiczenia

Siądź stabilnie na ławce, opierając tułów na ławce. Łopatki, dolny odcinek kręgosłupa powinien przylegać do oparcia ławki. Chwyć sztangielki podchwytem i ustaw je na wysokości barków, tak by wewnętrzna część dłoni była skierowana w twoją stronę. Łokcie skieruj w dół i trzymaj je blisko tułowia. Natępnie wycisnij sztangielki w górę. Gdy sztangielki znajdą się na wysokości oczu zacznij obracać dłonie, tak by w pozycji szczytowej sztangielki były skierowane bokiem do siebie. Podczas ruchu w górę łokcie skierowane są na boki. W końcowej fazie nie prostuj łokci. Następnie wykonując ruch opuszczania sztangielek w dół wykonujemy wydech.

Główne zaangażowane mięśnie: mięsień naramienny