Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Dieta na masę dla mężczyzny 75 kg

Dieta na masę dla mężczyzny 75 kg
Zwiększenie masy ciała jest zazwyczaj prostszym i zdecydowanie bardziej przyjemnym zadaniem niż jej redukcja. Należy jednak pamiętać, że etap przybierania na wadze nie powinien opierać się na jedzeniu niezdrowych, wysokokalorycznych dań.

Najlepiej stosować się do odpowiednio przygotowanej i indywidualnie dopasowanej diety. Przy takiej personalizacji brane są pod uwagę różne aspekty, takie jak ilość dziennie spożywanej wody, aktywność fizyczna i preferencje smakowe.

Trudności sprawia też czasami odpowiednie dopasowanie makroskładników – białek, tłuszczy i węglowodanów. Dieta na masę dla mężczyzny 75 kg powinna zawierać właściwą nadwyżkę kaloryczną uzyskaną dzięki pełnowartościowym posiłkom. Warto zaznaczyć, że budowa masy mięśniowej to proces, który łączy w sobie zarówno odpowiednio spersonalizowaną dietę jak i właściwy trening – żadna z tych składowych nie zadziała odpowiednio bez drugiej.

Przykładowy jadłospis na masę dla mężczyzn 75 kg

Poniżej przedstawiamy uproszczony jadłospis przeznaczony dla mężczyzny zwiększającego wagę do 75 kg:

Śniadanie:

  • Omlet z trzech jaj, smażony na maśle z papryką, pomidorami i szczypiorkiem.

Lunch:

  • Odżywka białkowa z jogurtem naturalnym i bananem.

Obiad:

  • Pierś z kurczaka grillowana w marynacie musztardowej z pieczonymi warzywami (ziemniaki, marchew, pietruszka).

Podwieczorek:

  • Sałatka z tuńczykiem w oleju, pomidorami i grzankami czosnkowymi.

Kolacja:

  • Kanapki z chleba razowego z szynką wieprzową, żółtym serem, jajkiem na twardo i warzywami (pomidor, ogórek, szczypiorek).

Warto podkreślić, że zarówno w procesie budowania masy mięśniowej, jak i podczas redukcji niezwykle istotne jest monitorowanie wyników i zachowań organizmu. Czasami niewielki błąd podczas wyliczeń zapotrzebowania kalorycznego może mieć negatywne skutki dla oczekiwanych efektów. Dzięki temu na bieżąco będziesz mógł wprowadzać zmiany i modyfikacje w diecie i planie treningowym.

Jeśli chcesz mieć pewność, że dieta jest dobrze zbilansowana i będzie naprawdę efektywna, możesz zamówić ją u nas.