Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Ćwiczenia na płaski brzuch - trening brzucha w domowych warunkach

Ćwiczenia na płaski brzuch - trening brzucha w domowych warunkach
Wielkimi krokami zbliża się lato, zatem należy zadbać o plażową formę. Nic tak nie podkreśla sylwetki jak umięśniony i widoczny z daleka szcześciopak na brzuchu. Szczególnie w blasku słońca nad morzem, chwaląc się tak estetycznym brzuchem możemy zdobyć podziw obu płci. Przedstawiamy naszą wariację na temat popularnej szóstki Waidera. Trening ten nadaję się zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, a największą jego zaletą niewątpliwie jest to, że możesz go wykonywać w domu, wystarczy karimata i kawałek podłogi.

Trening brzucha w domowych warunkach

Poniższe ćwiczenia wykonuj na zmianę w tzw. superseriach. To znaczy, że kończąc jedno z nich, natychmiast musisz przejść do następnego.

Zasada jest prosta, każde z ćwiczeń wykonujesz przez 20 sekund. Będzie to około 15 powtórzeń. Ćwiczenia są 4, zatem jedna superseria powinna trwać ok. 1,5 minuty. Następnie robisz minutę odpoczynku i zaczynasz wszystko od początku, tak 4 razy. Cały trening trwa zatem ~10 minut, możesz powtarzać go co 2 dni, aż do wakacji :)

Wraz z upływem czasu i wzrostem Twojego wytrenowania, możesz zwiększać czas jednego ćwiczenia, nawet do minuty, oraz podnieść liczbę superserii do 5.

Kaloryfer murowany, oczywiście jeśli zadbasz o niski poziom tkanki tłuszczowej.

Sprawdzone i skuteczne ćwiczenia

  1. Spięcia brzucha leżąc (nogi na ziemi)
  2. Spięcia brzucha z uniesieniem bioder, leżąc
  3. Unoszenie bioder w leżeniu tyłem
  4. Spięcia brzucha, leżąc (noga na nogę)
  5. Naprzemienne przyciąganie nóg w leżeniu tyłem
  6. Przyciąganie nóg do klatki piersiowej w siadzie
  7. Spięcia brzucha leżąc z jednoczesnym podciąganiem nogi
  8. Naprzemienne przyciąganie nóg w leżeniu tyłem

W artykule mówimy o: Trening