Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia
Kendra- jak to się robi w Ladies SFD

Kendra- jak to się robi w Ladies SFD

PoTreningu

Kolejna niewiarygodna metamorfoza, ukształtowana na nowo sylwetka pod okiem moderatorek Ladies SFD. Oto relacja Kendry! Minął rok systematycznej pracy na siłowni, codziennego liczenia miski, cotygodniowych pomiarów – rok mozolnej pracy nad sobą. Choć dziennik prowadzę dopiero od stycznia redukuję się z Lejdis na poważnie od roku. DZIĘKUJĘ całej załodze SFD za to, że jesteście – bez tego miejsca nigdy nie wpadłabym prawdopodobnie na właściwe tory. Dzięki za Wasze artykuły, dzienniki, konsultacje – piękna sprawa!

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 50 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 4000 posiłków i 500 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę

Mam poczucie owocnie spędzonego czasu, a efekty są cudowne i utwierdzają mnie jedynie w przekonaniu, że trzymanie zdrowej miski i praca na siłowni to jedyna droga do zdrowej/zgrabnej sylwetki. Przez rok przećwiczyłam kilka cykli, wszystkie za cel miały redukcję, ale urosło jednak również sporo mięsa, co mnie niezmiernie cieszy. 

CYKLE:
Sierpień – styczeń : Split+aero, dieta zbilansowana od 2000kcal do 1700kcal 
Tu największy efekt redukcyjny, ale i niestety spadek mięśniowy. (spadek wagi z 84kg na 75kg). 
Styczeń – kwieczeń: klasyczne FBW (wejście w większe ciężary): dieta zblinsowana w okolicy 1800kcal, później rotacja ww 
Tu fajna rekompozycja – znaczny wzrost masy mięśniowej, minimalne spadki cm – rozpoczęłam pomiar fałd, które wyraźnie pokazały spadek masy tłuszczowej.
Kwiecień – czerwiec: udział w konkursie Przemiana Sylwetki: dieta i treningi wg założeń konkursowych 
Spadek BFu z lekką rekompozycją masy mięśniowej (przybyło na górze ciała)
Czerwiec – sierpień: próba rzeźby, nieudana, ale z efektem redukcyjnym. 
Sierpień – do odwołania: wesoła klasyka 

Co osiągnęłam?
- efekt redukcyjny 
- poprawa jakości ciała skóry, paznokci 
- pozbyłam się kilku schorzeń: bóle kręgosłupa - korekcja pogłębionej lordozy kręgosłupa (patrz zdjęcia bokiem!), migreny – odstawiłam tabletki antykoncepcyjne, 
- poprawa ogólnie rozumianej kondycji – już nie mam problemów z odkręcaniem słoików i podbieganiem do tramwajów;) 
- większa samodyscyplina, większa odporność na ból 

WYNIKI ROCZNE 08.11/08.2012 : 
POMIARY:
WZROST: 172 173(+1cm) 
WAGA: 84 73 (-11kg) 

[cm]:
BIUST 102 92 (-10cm) 
TALIA 81 71 (-10cm) 
BIODRA 112 99 (-13cm) 
UDO 65 57 (-8cm) 

FAŁDY [mm]*:
MIEJSCE/ GRUDZIEŃ/SIERPIEŃ 
TRIPCES/26 18 (-8mm) 
BIODRO/32 19 (-13mm) 
UDO/34 19 (-15mm) 

*Fałdy mierzyłam dopiero od grudnia – jest to potwierdzenie tego, że waga i cm nie są bezbłędnym wyznacznikiem zmian. W tym czasie moja waga w zasadzie się nie zmieniła (wahania +-2kg), centymetry nieznacznie drgnęły w dół, a fałdy poleciały jak widać powyżej.Według obliczeń od grudnia przybyło mi 6kg suchej masy i wypaliłam 9kg tłuszczu przy zmianie wagi jedynie o 3kg



Zapraszamy do dziennika Kendry oraz setek innych w dziale Ladies SFD