Najmocniejszy suplement diety - Creatine Muscle Max

Wiele osób wśród trenujących i chcących poprawić swoją sylwetkę zastanawia się na tym, jaki suplement jest najlepszy w celu budowania ich mięśni, poprawy wytrzymałości lub siły. Często szukamy coraz bardziej niszowych związków licząc na to, że znajdziemy wreszcie ten wyjątkowy.

W rzeczywistości poszukiwania nasze nie powinny być tak dalekie i udziwnione. Od wielu lat prowadzone są długoletnie badania, które potwierdzają, jaki suplement jest najlepszym wyborem, a przy okazji bardzo bezpiecznym i tanim. Zdecydowanie mowa o monohydracie kreatyny.

Przez dziesiątki lat prowadzone były (i nadal są) badania naukowe na dużych grupach osób, według których kreatyna, a dokładnie monohydrat, jest suplementem przede wszystkim bezpiecznym w stosowaniu dla naszego organizmu. Zdrowi ochotnicy stosowali przez wiele lat suplementację w wysokich dawkach. Nie odnotowano żadnych zmian patologicznych w przekrojowych badaniach organów. Tak więc osoby obawiające się np. o swoje nerki, zdecydowanie nie mają czego.

Suplement ten sprawdza się idealnie w zasadzie w każdej dyscyplinie sportowej. Nie tylko, jak powszechnie się wydaje większości osób, że służy ona głównie do budowania mięśni. Sprawdza się bardzo dobrze również w sportach wytrzymałościowych, siłowych czy nawet dla osób z problemami zdrowotnymi, np. choroby związane z zanikiem mięśni.

Właściwości Creatine Muscle Max:

  • idealny suplement bez względu na nasz cel treningowy, jak i trenowaną dyscyplinę sportu,
  • bezpieczny dla naszego zdrowia,
  • bardzo niska cena w stosunku do uzyskanych efektów i ilości gramów kreatyny w opakowaniu,
  • 16 nowych i pysznych smaków,
  • brak barwników w suplemencie,
  • dodatek tauryny wspomagającej transport kreatyny do mięśni.

Zastosowanie Creatine Muscle Max:

  • w każdej dyscyplinie sportu, gdzie pracują nasze mięśnie, np.: kulturystyka, trójbój siłowy,  kalistenika, sporty walki, sporty drużynowe, triathlon, pływanie, kolarstwo,
  • w budowaniu masy mięśniowej,
  • w czasie redukcji tkanki tłuszczowej, w celu poprawy regeneracji i ochrony mięśni,
  • dla poprawy wytrzymałości mięśni,
  • u osób z chorobami zanikowymi mięśni lub w trakcie i po rekonwalescencji.

Dawkowanie Creatine Muscle Max

Opakowanie kreatyny o masie 500 g zawiera aż 83 sugerowane przez producenta porcje, z których każda zawiera 6 g. Dawkowanie może jednak być różne, przede wszystkim w zależności od celu. Przykładem może być suplementacja cały rok 5 g dziennie przed lub po treningu. Z kolei w dni wolne od treningu, rano na czczo. Można również zastosować typowy cykl kreatynowy trwający 10-12 tygodni, kiedy to dawkujemy 5 g przed i 5 g po treningu, a w dni wolne jedna porcja 5 g. Ostatnia możliwość to cykl 4-6 tygodni z fazą nasycenia. Pierwsze 4 dni 30 g kreatyny podzielone na porcje po 5 g. Następnie reszta dni: 5 g przed i 5 g po treningu, a w dni wolne np. rano na czczo.

Z czym łączyć Creatine Muscle Max?

Kreatynę można łączyć w zasadzie z każdym innym suplementem. Nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań. Suplementy dobierać należy przede wszystkim w zależności od naszego celu. Jednak bez względu na cel warto dodać:

Podsumowanie

Kreatyna jest bardzo przekrojowym suplementem, bardzo bezpiecznym i niedrogim. W zasadzie nie ma żadnych wad. Nad czym więc się zastanawiać?