Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Dieta na masę dla mężczyzny 80 kg

Dieta na masę dla mężczyzny 80 kg
Dobra dieta to taka, która jest nie tylko smaczna i zdrowa, ale także dostosowana do potrzeb osoby, która z niej korzysta, jej stylu życia, upodobań kulinarnych, ale także stanu zdrowia i aktywności fizycznej – nie wspominając o tak oczywistych aspektach jak wiek, waga, czy płeć.

By dieta była skuteczna, musi być odpowiednio zbilansowana i dostarczać wszelkich potrzebnych mikro- i makroskładników – białek, tłuszczy, węglowodanów, witamin i minerałów.

Dieta dla mężczyzny chcącego zwiększyć masę do 80 kg – tak jak każda dieta na przyrost wagi – powinna uwzględniać odpowiednią nadwyżkę kaloryczną. Należy jednak podkreślić, że nie tylko kalorie mają znaczenie, a jadłospis nie powinien opierać się na niezdrowych, wysokokalorycznych produktach.

Przykładowy jadłospis dla mężczyzny zwiększającego masę (80 kg)

Przyrost wagi jest na pewno prostszym i wymagającym mniejszej ilości wyrzeczeń procesem. Warto jednak trzymać się swojego planu treningowego i dietetycznego, aby utrzymać optymalne wyniki. Poniżej przedstawiamy przykładowy jadłospis na masę dla mężczyzny:

Śniadanie:

  • Jajecznica na maśle z pomidorami, boczkiem i oliwkami, z tostami pełnoziarnistymi z serem gouda.

Lunch:

  • Odżywka białkowa na maślance z masłem orzechowym, bananem i kostkami gorzkiej czekolady.

Obiad:

  • Schab wieprzowy pieczony w paprykowej marynacie, pieczone ziemniaki i sałatka warzywna.

Podwieczorek:

  • Sałatka grecka z oliwą z oliwek i prażonymi orzechami z czosnkowymi grzankami.

Kolacja:

  • Twaróg tłusty ze śmietaną, szczypiorkiem i rzodkiewką, tuńczyk w zalewie z majonezem, kukurydzą i ogórkami konserwowymi.

Jest to jedynie przykładowy jadłospis, który można modyfikować i personalizować w zależności od własnych preferencji. Należy również pamiętać, że trening – obok dobrze dobranej diety – stanowi podstawę skutecznego przyrostu masy ciała, a odpowiednie monitorowanie wyników sprzyja prawidłowemu prowadzeniu diety i pozytywnie wpływa na efekty.

Jeśli chcesz mieć pewność, że dieta jest dobrze zbilansowana i będzie naprawdę efektywna, możesz zamówić ją u nas.

W artykule mówimy o: Dietetyka i zdrowe odżywianie

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 90 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 6000 posiłków i 600 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę