Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Krótko o motywacji na 2012 rok

Krótko o motywacji na 2012 rok
Jeśli angażujesz się w daną dyscyplinę każdy trening potraktuj jak inwestycję w siebie, czyli w klubie – żadnych pogaduszek z kolegami, 10 minutowych przerw między seriami, tracenia czasu – tylko trening! Jeśli będziesz trenował uczciwie i dokonasz zmian w swojej diecie, szybko doczekasz się efektów.

Dla motywacji warto wykonać zdjęcie przed i po rozpoczęciu treningów, dokonać pomiarów ilości tłuszczu, obwodów mięśni. Lustro może kłamać, zdjęcia porównawcze od razu wykażą różnice które nastąpiły w sylwetce.

Jeśli trenujesz biegi – zanotuj prędkość jaką masz na każdy kilometr – obserwuj jak wzrastają twoje osiągi.

Możesz także obejrzeć motywujące filmy kulturystyczne, siłowe lub z innych dyscyplin sportowych. Jednak to wszystko zda się na nic, jeśli nie lubisz ciężkiej pracy, regularnego treningu. Największą motywacją powinna być świadomość, że każdy przepracowany miesiąc oznacza profity zdrowotne – będziesz szybszy, silniejszy i zdrowszy od swoich rówieśników. Jeśli wydaje ci się, że trening jest zbyt ciężki – wytrwaj te kilka tygodni, odkryjesz że jest coraz lżej, możesz pozwolić sobie na podnoszenie coraz większych ciężarów, coraz szybciej biegać, coraz wyżej skakać, coraz lepiej uderzać itd. Inwestuj w siebie, w swoje zdrowie i swoją sylwetkę. Wylany pot i spalone kalorie to niewielki wydatek a efekt potrafi wzbudzić szczere uznanie. Tego Wam życzymy w 2012 roku

W artykule mówimy o: Poprawa kondycji