Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Najmocniejszy suplement diety - Creatine Muscle Max

Najmocniejszy suplement diety - Creatine Muscle Max
Wiele osób wśród trenujących i chcących poprawić swoją sylwetkę zastanawia się na tym, jaki suplement jest najlepszy w celu budowania ich mięśni, poprawy wytrzymałości lub siły. Często szukamy coraz bardziej niszowych związków licząc na to, że znajdziemy wreszcie ten wyjątkowy.

W rzeczywistości poszukiwania nasze nie powinny być tak dalekie i udziwnione. Od wielu lat prowadzone są długoletnie badania, które potwierdzają, jaki suplement jest najlepszym wyborem, a przy okazji bardzo bezpiecznym i tanim. Zdecydowanie mowa o monohydracie kreatyny.

Przez dziesiątki lat prowadzone były (i nadal są) badania naukowe na dużych grupach osób, według których kreatyna, a dokładnie monohydrat, jest suplementem przede wszystkim bezpiecznym w stosowaniu dla naszego organizmu. Zdrowi ochotnicy stosowali przez wiele lat suplementację w wysokich dawkach. Nie odnotowano żadnych zmian patologicznych w przekrojowych badaniach organów. Tak więc osoby obawiające się np. o swoje nerki, zdecydowanie nie mają czego.

Suplement ten sprawdza się idealnie w zasadzie w każdej dyscyplinie sportowej. Nie tylko, jak powszechnie się wydaje większości osób, że służy ona głównie do budowania mięśni. Sprawdza się bardzo dobrze również w sportach wytrzymałościowych, siłowych czy nawet dla osób z problemami zdrowotnymi, np. choroby związane z zanikiem mięśni.

Właściwości Creatine Muscle Max:

  • idealny suplement bez względu na nasz cel treningowy, jak i trenowaną dyscyplinę sportu,
  • bezpieczny dla naszego zdrowia,
  • bardzo niska cena w stosunku do uzyskanych efektów i ilości gramów kreatyny w opakowaniu,
  • 16 nowych i pysznych smaków,
  • brak barwników w suplemencie,
  • dodatek tauryny wspomagającej transport kreatyny do mięśni.

Zastosowanie Creatine Muscle Max:

  • w każdej dyscyplinie sportu, gdzie pracują nasze mięśnie, np.: kulturystyka, trójbój siłowy,  kalistenika, sporty walki, sporty drużynowe, triathlon, pływanie, kolarstwo,
  • w budowaniu masy mięśniowej,
  • w czasie redukcji tkanki tłuszczowej, w celu poprawy regeneracji i ochrony mięśni,
  • dla poprawy wytrzymałości mięśni,
  • u osób z chorobami zanikowymi mięśni lub w trakcie i po rekonwalescencji.

Dawkowanie Creatine Muscle Max

Opakowanie kreatyny o masie 500 g zawiera aż 83 sugerowane przez producenta porcje, z których każda zawiera 6 g. Dawkowanie może jednak być różne, przede wszystkim w zależności od celu. Przykładem może być suplementacja cały rok 5 g dziennie przed lub po treningu. Z kolei w dni wolne od treningu, rano na czczo. Można również zastosować typowy cykl kreatynowy trwający 10-12 tygodni, kiedy to dawkujemy 5 g przed i 5 g po treningu, a w dni wolne jedna porcja 5 g. Ostatnia możliwość to cykl 4-6 tygodni z fazą nasycenia. Pierwsze 4 dni 30 g kreatyny podzielone na porcje po 5 g. Następnie reszta dni: 5 g przed i 5 g po treningu, a w dni wolne np. rano na czczo.

Z czym łączyć Creatine Muscle Max?

Kreatynę można łączyć w zasadzie z każdym innym suplementem. Nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań. Suplementy dobierać należy przede wszystkim w zależności od naszego celu. Jednak bez względu na cel warto dodać:

Podsumowanie

Kreatyna jest bardzo przekrojowym suplementem, bardzo bezpiecznym i niedrogim. W zasadzie nie ma żadnych wad. Nad czym więc się zastanawiać?