Dbamy o Wasze zdrowie - na czas zamknięcia siłowni wszystkie plany -30%! Szczególnie teraz ważne jest, by wzmacniać swój organizm! Trzymaj dietę i ćwicz w domu z naszymi planami. Skorzystaj z oferty

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Oczytany i wysportowany – wielbiciel cardio

Oczytany i wysportowany – wielbiciel cardio
Zapewne każdy z was, choć raz w swoim życiu usłyszał opinię, że osoby uczęszczające na siłownię cechują się ogromną masą mięśniową, lecz o wiele gorzej rzecz ma się z ich wiedzą i inteligencją. No cóż, oczywistą oczywistością jest, że takiemu stwierdzeniu do prawdy daleko, a co więcej – piszę to z pełną odpowiedzialnością (bazując na wielogodzinnych obserwacjach) oraz z przymrużeniem oka (bo temat charakter żartobliwy ma) – osoby przychodzące do fitness klubów z pewnością nieczytającymi nazwać nie można!

Jeżeli poświęcicie choć chwilę by przyjrzeć się klientom klubu fitness, to zauważycie, że tych “kręcących” aero można by podzielić na dwie grupy. Pierwsza - dający z siebie 100% energii, nie oszczędzający się, nie bojący się ani zmęczenia, ani potu, wyraźnie zmotywowani, posiadający jasno sprecyzowany cel. Grupa druga - są to osoby, które z jednej strony coś by chciały zmienić zarówno w swoim życiu, jak i wyglądzie, jednak albo wybrana przez nie aktywność fizyczna je wyjątkowo nudzi i próbują tę nudę zabić, albo pałają niechęcią do ruchu w ogóle i fakt, że mogą robić coś w trakcie wykonywania ćwiczeń, działa na nie jako dobry motywator.

Lepiej robić cokolwiek niż nie robić nic (?)

Teoretycznie można by powiedzieć, że rzeczywiście bardziej korzystną jest sytuacja, w wyniku której dana osoba podejmuje jakąkolwiek aktywność fizyczną, niż gdyby miała nieustannie przebywać w domu. Z drugiej strony jednak pojawia się problem, kiedy taki delikwent jest rozczarowany brakiem jakichkolwiek rezultatów - w końcu chodzi na siłownię i “ćwiczy” np. 2 godziny!

Niestety “slow motion” na orbitreku czy też jedno “przekręcenie pedałami” na 10 przeczytanych stronic książki to o wiele za mało, by miało wpływ na kształtowanie sylwetki, czyli spalanie tkanki tłuszczowe. Warto uświadomić namiętnych pochłaniaczy lektur (zwłaszcza tych, dla których ruch to udręka i kara najgorsza z możliwych), że odłożenie książki i przyspieszenie “pedałowania” nie dość, że niosłoby za sobą lepsze efekty, gdyż organizm rzeczywiście byłby zmuszony do wysiłku, a do tego pozwoliłoby skrócić ilość czasu spędzanego na znienawidzonych maszynach cardio.

Działaj z głową!

Chcesz osiągnąć konkretne rezultaty? Większość osób odpowie: tak… i na tym zakończy starania łudząc się, że samo “chcenie” jest w stanie cokolwiek zdziałać. Przestań się oszukiwać, przestań szukać wymówek i wynajdować argumenty, skończ z obwinianiem innych za własne porażki i niepowodzenia. Nikt nie obiecywał, że będzie lekko. Szukasz pobudzenia na siłowni? Załóż “na uszy” ulubioną  energetyczną muzyką i daj z siebie wszystko. Niech pot spływa po plecach, a tłuszcz płonie!

 

W artykule mówimy o: Poprawa kondycji Odchudzanie Ladies Trening

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 90 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 6000 posiłków i 600 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę