Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia
Schudnij szybko i skutecznie. 7 kroków w drodze do celu

Schudnij szybko i skutecznie. 7 kroków w drodze do celu

PoTreningu

Żeby stracić zbędne kilogramy i uzyskać wymarzoną sylwetkę potrzeba nie tylko silnej woli i samozaparcia, ale również wiedzy w jaki sposób tego dokonać. Wiele osób niepotrzebnie traci czas i nerwy próbując wprowadzić w życie wymyślne zabiegi o wątpliwej skuteczności. Pomyśl sobie, że od sukcesu dzieli Cię jedynie siedem kroków, które musisz pokonać:

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 50 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 4000 posiłków i 500 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę

1.Postaw sobie realny cel. Pamiętaj, że utrata 14kg w ciągu dwóch tygodni jest założeniem niemożliwym do spełnienia, utrata 3 – 4kg w ciągu miesiąca to wynik który spokojnie możesz osiągnąć.

2.Pomyśl dlaczego chcesz schudnąć, zastanów się na ile jest to dla Ciebie ważne i ile jesteś w stanie poświęcić. Czy wygenerowanie 30minut w ciągu dnia np. na dodatkową aktywność fizyczną to zbyt wysoka cena za ładniejszą sylwetkę?

3.Zastanów się jakie podstawowe błędy żywieniowe popełniasz i jak najprościej je rozwiązać. Często nie potrzeba obszernej wiedzy z zakresu dietetyki by poprawić swój jadłospis. Większość osób ma świadomość, które pokarmy są tuczące a które nie. Słodycze, chipsy, dania typu" fast-food", to są „śmieci" które musisz usunąć w pierwszej kolejności i wprowadzić w ich miejsce lepsze zamienniki, jak choćby świeże i suszone owoce, czy orzechy.

4.Zastanów się jak możesz zwiększyć swoją aktywność ruchową. Nie musisz wcale zapisywać się do fitness clubu. Pomyśl jaki rodzaj aktywności sprawia Ci największą frajdę: lubisz pływać – idź na basen, sprawiają Ci frajdę wyprawy rowerowe – jedź na rowerową wycieczkę.

5.Nie bądź dla siebie zbyt surowy/surowa. Każdy z nas potyka się czasem o przeciwności losu, jeśli odpuścisz jeden trening, lub zjesz batonika – trudno, to nie jest powód by „zaczynać od nowa w poniedziałek". Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

6.Wspomóż się suplementami. W dzisiejszych czasach wybór środków wspomagających odchudzanie jest nieograniczony. Odpowiednio dobrana suplementacja nie tylko jest w stanie przyśpieszyć proces redukcji tkanki tłuszczowej, ale również możne znacznie ułatwić trzymanie się założeń treningu i diety.

7.Kiedy już osiągniesz zaplanowany cel, nie zaprzepaść tego. Jeśli chcesz by końcowy efekt był trwały, nie wracaj do dawnych nawyków. Zdrowa, zbilansowana dieta i odpowiednia aktywność fizyczna pozwolą nie tylko utrzymać to co wypracowałaś/eś, ale umożliwią dalszy progres.