Schudnij szybko i skutecznie. 7 kroków w drodze do celu

Żeby stracić zbędne kilogramy i uzyskać wymarzoną sylwetkę potrzeba nie tylko silnej woli i samozaparcia, ale również wiedzy w jaki sposób tego dokonać. Wiele osób niepotrzebnie traci czas i nerwy próbując wprowadzić w życie wymyślne zabiegi o wątpliwej skuteczności. Pomyśl sobie, że od sukcesu dzieli Cię jedynie siedem kroków, które musisz pokonać:

1.Postaw sobie realny cel. Pamiętaj, że utrata 14kg w ciągu dwóch tygodni jest założeniem niemożliwym do spełnienia, utrata 3 – 4kg w ciągu miesiąca to wynik który spokojnie możesz osiągnąć.

2.Pomyśl dlaczego chcesz schudnąć, zastanów się na ile jest to dla Ciebie ważne i ile jesteś w stanie poświęcić. Czy wygenerowanie 30minut w ciągu dnia np. na dodatkową aktywność fizyczną to zbyt wysoka cena za ładniejszą sylwetkę?

3.Zastanów się jakie podstawowe błędy żywieniowe popełniasz i jak najprościej je rozwiązać. Często nie potrzeba obszernej wiedzy z zakresu dietetyki by poprawić swój jadłospis. Większość osób ma świadomość, które pokarmy są tuczące a które nie. Słodycze, chipsy, dania typu" fast-food", to są „śmieci" które musisz usunąć w pierwszej kolejności i wprowadzić w ich miejsce lepsze zamienniki, jak choćby świeże i suszone owoce, czy orzechy.

4.Zastanów się jak możesz zwiększyć swoją aktywność ruchową. Nie musisz wcale zapisywać się do fitness clubu. Pomyśl jaki rodzaj aktywności sprawia Ci największą frajdę: lubisz pływać – idź na basen, sprawiają Ci frajdę wyprawy rowerowe – jedź na rowerową wycieczkę.

5.Nie bądź dla siebie zbyt surowy/surowa. Każdy z nas potyka się czasem o przeciwności losu, jeśli odpuścisz jeden trening, lub zjesz batonika – trudno, to nie jest powód by „zaczynać od nowa w poniedziałek". Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

6.Wspomóż się suplementami. W dzisiejszych czasach wybór środków wspomagających odchudzanie jest nieograniczony. Odpowiednio dobrana suplementacja nie tylko jest w stanie przyśpieszyć proces redukcji tkanki tłuszczowej, ale również możne znacznie ułatwić trzymanie się założeń treningu i diety.

7.Kiedy już osiągniesz zaplanowany cel, nie zaprzepaść tego. Jeśli chcesz by końcowy efekt był trwały, nie wracaj do dawnych nawyków. Zdrowa, zbilansowana dieta i odpowiednia aktywność fizyczna pozwolą nie tylko utrzymać to co wypracowałaś/eś, ale umożliwią dalszy progres.