Dbamy o Wasze zdrowie - na czas zamknięcia siłowni wszystkie plany -30%! Szczególnie teraz ważne jest, by wzmacniać swój organizm! Trzymaj dietę i ćwicz w domu z naszymi planami. Skorzystaj z oferty

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Jak przytyć 10 kg w 3 miesiące?

Jak przytyć 10 kg w 3 miesiące?
Każdy, kto zaczyna swoją przygodę z treningiem siłowym, ma jeden cel — jak najszybciej uzyskać masę mięśniową. W związku z tym niezbędne jest nabranie kilku dodatkowych kilogramów. Warto jednak robić to z głową — najlepiej trzymając się diety oraz planu treningowego. Zdrowy wzrost tkanki tłuszczowej wymaga trochę czasu, dlatego na zadowalające efekty trzeba czekać kilka miesięcy. Jak przytyć w trzy miesiące?

Odpowiednia dieta klucz do sukcesu

Jeśli chcesz przytyć 10 kg w trzy miesiące, musisz poznać kilka podstawowych zasad. Najważniejszą rolę odgrywa odpowiednia dieta. Wszystkie spożywane przez Ciebie potrawy powinny posiadać dużo wartości odżywczych. Dania wysokobiałkowe w połączeniu z węglowodanami okażą się kluczowym elementem Twojego jadłospisu. Nabiał, chude mięso oraz jaja pomogą Ci nabrać masy tłuszczowej, którą podczas treningów zamienisz w mięśnie.

Twój plan dietetyczny powinien składać się z 4–5 posiłków spożywanych o stałych porach. Warto wzbogacić go o warzywa i owoce — najlepiej wysokokaloryczne. Banany, winogrono oraz suszone orzechy pozwolą Ci zdrowo przytyć. Nadwyżka wartości odżywczej w konsumowanych daniach musi być stopniowa, zatem powoli przyzwyczajaj swój organizm do nowych, większych potraw.

Jak uzyskać masę mięśniową?

Niezależnie od tego, czy chcesz przytyć, czy schudnąć, musisz wykonywać odpowiednie ćwiczenia. Aby nabrać kilka dodatkowych kilogramów, powinieneś chodzić na siłownię 3–4 razy w tygodniu. Twój plan treningowy musi składać się z działań o maksymalnym obciążeniu. Warto pamiętać o robieniu przerw pomiędzy poszczególnymi seriami. Dzięki temu choć na chwilę zregenerujesz mięśnie. Odpoczynek zafunduj sobie również po powrocie do domu.

Przytycie 10 kg w 3 miesiące na pierwszy rzut oka wydaje się prostym zadaniem. Nic bardziej mylnego. Tu również — tak jak podczas odchudzania — istotną rolę odgrywa odpowiednia dieta i treningi. Nie wiesz, jak się za to zabrać? Wykup dedykowane plany. Opieka eksperta może być kluczowa w osiągnięciu celu.

W artykule mówimy o: Dietetyka i zdrowe odżywianie

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 90 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 6000 posiłków i 600 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę