Dbamy o Wasze zdrowie - na czas zamknięcia siłowni wszystkie plany -30%! Szczególnie teraz ważne jest, by wzmacniać swój organizm! Trzymaj dietę i ćwicz w domu z naszymi planami. Skorzystaj z oferty

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Jak schudnąć 3kg?

Jak schudnąć 3kg?
Otyłość, czyli zbyt duża ilość tkanki tłuszczowej w organizmie, ma negatywny wpływ na zdrowie organizmu i wygląd. W perspektywie czasu może prowadzić do wielu chorób obejmujących układ pokarmowy, krążenie czy narządy ruchu. Zredukowanie 3 kg masy ciała pozwala polepszyć samopoczucie, ujędrnić skórę, a także poprawić wyniki badań. Nasz dietetyk pomoże Ci wyrobić zdrowe nawyki, dzięki którym schudniesz skutecznie i bez efektu jojo.

Jak jeść, by schudnąć 3 kg?

Aby doszło do procesu odchudzania, należy spożywać około 500 kcal mniej niż dotychczas. Posiłki powinny być regularne i zbilansowane — oprócz łagodzenia głodu muszą dostarczać odpowiedniej ilości białka, węglowodanów i tłuszczy. Plan dietetyczny na odchudzanie zakłada zwiększenie ilości spożywanych warzyw, a także wybieranie pełnowartościowych produktów zbożowych — razowy chleb, brązowy ryż, kasze. Podstawowym źródłem białka jest chude mięso, ryby, produkty mleczne i jaja. Ograniczeniu podlegają słodycze oraz soki, gazowane napoje i alkohol. Odpowiednie nawadnianie zakłada wypijanie 2 litrów wody w ciągu dnia. Nasz dietetyk ułoży smaczną i prostą w przygotowaniu dietę, która pozwoli Ci w przyjemny sposób zmienić nawyki żywieniowe i schudnąć co najmniej 3 kg.

Co może pomóc w gubieniu zbędnych kilogramów?

Odchudzanie to złożony proces i nie ma jednego schematu określającego zalecenia odpowiednie dla wszystkich osób. Najważniejsze jest, by zadbać o podaż kluczowych składników odżywczych i witamin. Nie należy wykluczać zbyt dużej grupy produktów ani się głodzić — wtedy unikniesz efektu jojo. Dodatkowo dietę redukcyjną warto wesprzeć aktywnością fizyczną i odpowiednio wykonywanymi ćwiczeniami. Plan treningowy ułożony przez naszego trenera jest dostosowany do Twoich możliwości i stanu zdrowia, a realizować go możesz w zaciszu własnego domu. Zmiana sylwetki to złożony proces, dlatego najlepiej postawić na opiekę ludzi, którzy zmotywują i pomogą w osiągnięciu celu.

W artykule mówimy o: Odchudzanie

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 90 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 6000 posiłków i 600 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę