Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Jakie treningi poprawią formę w łóżku?

Jakie treningi poprawią formę w łóżku?
Na dobry seks składa się wiele czynników. Intymność, pewność siebie, elastyczność, a nawet odrobina siły sprawiają, że przyjemność z seksu staje się dłuższa i lepiej odczuwalna. Niektóre z treningów bardziej niż inne wpływają na nasze życie seksualne i sprawiają, że mamy więcej pewności siebie, siły i sprawności, które pozwalają wspiąć się na wyższy poziom przyjemności.

Odpowiednie treningi mogą zapewnić określone korzyści dla sprawności seksualnej. Specjaliści z zakresu zdrowia mężczyzn twierdzą, że sprawność fizyczna jest kluczowym elementem poprawy zdrowia seksualnego, sprawności seksualnej, a nawet zwiększenia libido. Poniżej przedstawiamy pięć treningów, które według specjalistów są najlepszymi treningami zwiększającymi libido i sprawność w łóżku.

Podnoszenie ciężarów, trening siłowy

Badania potwierdzają, że trening siłowy zwiększa wytwarzanie testosteronu, a to poprawia popęd seksualny i zwiększa ochotę na seks. Podnoszenie ciężarów dodatkowo zwiększa siłę, wytrzymałość i pewność siebie, co także przydaje się podczas łóżkowych igraszek.

Trening typu HIIT

HIIT to intensywne ćwiczenia o zmiennej intensywności, które wpływają na krążenie i są doskonałym sposobem na odstresowanie się! Będąc bardziej odprężonym i odstresowanym z pewnością będziesz miał spokojniejszą głowę, żeby skupić się na przyjemności z seksu!

Joga

Badanie opublikowane w 2010 roku przez Journal of Sexual Medicine wykazało, że praktyka jogi poprawia wszystkie funkcje seksualne u mężczyzn. Joga od wieków praktykowana jest w celu polepszenia jakości życia, także w kontekście seksualnym. Połączenie rozciągania, oddychania i wzmacniania ciała podczas ćwiczeń jogi sprawiają, że poprawia się przepływ tlenu i energii, także w okolicach narządów płciowych. Wraz z lepszym dotlenieniem ciała poprawia się libido, a bardziej elastyczne ciało i lepsza jakość oddechu zapewniają intensywniejsze doznania podczas stosunku i dłuższy, bardziej odczuwalny orgazm.

Pływanie

Pływanie to znakomity trening, który wpływa na naszą wytrzymałość i formę. Okazuje się, że pływanie także świetnie wpływa na nasze życie seksualne. Pływanie skutecznie wzmacnia mięśnie dna miednicy, przez co może zwiększyć doznania seksualne. W badaniu przeprowadzonym na Harvardzie, porównano sprawność seksualną regularnie pływających sześćdziesięciolatków z napływającymi czterdziestolatkami i okazało się, że ich sprawność w łóżku była porównywalna.

Ćwiczenia Kegla

Ćwiczenia mięśni kegla poprawiają jakość życia seksualnego zarówno kobiet, jak i doznań partnera. Ćwiczenia te mogą poprawić kontrolę podczas stosunku, ale także poprawiają przepływ krwi do narządów płciowych, zwiększając tym samym podniecenie i dając więcej przyjemności podczas stosunku.

Podsumowanie

Chcąc mieć satysfakcjonujące życie seksualne, warto popracować nad swoją formą i sylwetką. Wprowadź w swoje życie jedno z powyższych ćwiczeń lub trenuj je zamiennie i przekonaj się, o ile lepszy może być seks! Pamiętaj o systematyczności, ale także o dniach odpoczynku, ponieważ tracąc całą siłę na trening może zabraknąć Ci jej w łóżku.

W artykule mówimy o: Seks Trening