Trening brzucha w domowych warunkach. Ćwiczenia na płaski brzuch

Wielkimi krokami zbliża się lato, zatem należy zadbać o plażową formę. Nic tak nie podkreśla sylwetki jak umięśniony i widoczny z daleka tzw. szcześciopak na brzuchu. Szczególnie w blasku słońca nad morzem, chwaląc się tak estetycznym brzuchem możemy zdobyć podziw obu płci. Przedstawiamy naszą wariację na temat popularnej szóstki Waidera. Trening ten nadaję się zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, a największą jego zaletą niewątpliwie jest to, że możesz go wykonywać w domu, wystarczy karimata i kawałek podłogi.

Poniższe ćwiczenia wykonuj na zmianę w tzw. superseriach. To znaczy, że kończąc jedno z nich, natychmiast musisz przejść do następnego.

Zasada jest prosta, każde z ćwiczeń wykonujesz przez 20 sekund. Będzie to około 15 powtórzeń. Ćwiczenia są 4, zatem jedna superseria powinna trwać ok. 1,5 minuty. Następnie robisz minutę odpoczynku i zaczynasz wszystko od początku, tak 4 razy. Cały trening trwa zatem ~10 minut, możesz powtarzać go co 2 dni, aż do wakacji :)

Wraz z upływem czasu i wzrostem Twojego wytrenowania, możesz zwiększać czas jednego ćwiczenia, nawet do minuty, oraz podnieść liczbę superserii do 5.

Kaloryfer murowany, oczywiście jeśli zadbasz o niski poziom tkanki tłuszczowej.

Brzuch - spięcia brzucha leżąc (nogi na ziemi)

zobacz również filmik z opisem ćwiczenia:

Brzuch - spięcia brzucha z uniesieniem bioder, leżąc

zobacz również filmik z opisem ćwiczenia:

Brzuch - unoszenie bioder w leżeniu tyłem

zobacz również filmik z opisem ćwiczenia

Brzuch - spięcia brzucha, leżąc (noga na nogę)

zobacz również filmik z opisem ćwiczenia

 

Przykłady innych ćwiczeń na brzuch w domowych warunkach znajdziesz na następniej stronie