Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia
Trening brzucha w domowych warunkach. Ćwiczenia na płaski brzuch

Trening brzucha w domowych warunkach. Ćwiczenia na płaski brzuch

PoTreningu

Wielkimi krokami zbliża się lato, zatem należy zadbać o plażową formę. Nic tak nie podkreśla sylwetki jak umięśniony i widoczny z daleka tzw. szcześciopak na brzuchu. Szczególnie w blasku słońca nad morzem, chwaląc się tak estetycznym brzuchem możemy zdobyć podziw obu płci. Przedstawiamy naszą wariację na temat popularnej szóstki Waidera. Trening ten nadaję się zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, a największą jego zaletą niewątpliwie jest to, że możesz go wykonywać w domu, wystarczy karimata i kawałek podłogi.

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 50 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 4000 posiłków i 500 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę

Poniższe ćwiczenia wykonuj na zmianę w tzw. superseriach. To znaczy, że kończąc jedno z nich, natychmiast musisz przejść do następnego.

Zasada jest prosta, każde z ćwiczeń wykonujesz przez 20 sekund. Będzie to około 15 powtórzeń. Ćwiczenia są 4, zatem jedna superseria powinna trwać ok. 1,5 minuty. Następnie robisz minutę odpoczynku i zaczynasz wszystko od początku, tak 4 razy. Cały trening trwa zatem ~10 minut, możesz powtarzać go co 2 dni, aż do wakacji :)

Wraz z upływem czasu i wzrostem Twojego wytrenowania, możesz zwiększać czas jednego ćwiczenia, nawet do minuty, oraz podnieść liczbę superserii do 5.

Kaloryfer murowany, oczywiście jeśli zadbasz o niski poziom tkanki tłuszczowej.

Brzuch - spięcia brzucha leżąc (nogi na ziemi)

zobacz również filmik z opisem ćwiczenia:

Brzuch - spięcia brzucha z uniesieniem bioder, leżąc

zobacz również filmik z opisem ćwiczenia:

Brzuch - unoszenie bioder w leżeniu tyłem

zobacz również filmik z opisem ćwiczenia

Brzuch - spięcia brzucha, leżąc (noga na nogę)

zobacz również filmik z opisem ćwiczenia

 

Przykłady innych ćwiczeń na brzuch w domowych warunkach znajdziesz na następniej stronie



W artykule mówimy o: Trening

1 / 2 Następna strona