Pięć typów osób na siłowni, dla których  największy szacunek

Na siłowni spotkać można najróżniejsze osoby. Największą uwagę przyciągają umięśnieni faceci prężący się przed lustrami i kobiety w obcisłych legginsach i krótkich topach. Jeśli jednak dobrze się rozejrzysz, spotkasz tam również inne, wspaniałe osoby.

Pięć typów osób, które z pewnością zasługują  na większy szacunek.

1 - Osoby starsze

Wiek powyżej 60 lat nie musi oznaczać rezygnacji z aktywności fizycznej. Treningi w starszym wieku pomagają dłużej cieszyć się zdrowiem i dobrą kondycją fizyczną. Można mieć nawet lat 80 i dalej trenować na siłowni! Takich osób nie ma wiele, ale są. Darz je szacunkiem i módl się, abyś kiedyś był jedną z takich osób.

2 – Ciężko trenujący, stali bywalcy

Czy lato czy zima, oni zawsze przychodzą na siłownię wykonać swój plan. Nie ma dla nich złej pogody. Ciężko pracują na swoje efekty, robią to „po cichu”, nie afiszują się ze swoją doskonałością i nie narzucają wszystkim dookoła swojego zdania. Co więcej, są zawsze chętni do pomocy, gdy tylko zostaną o to poproszeni.

3 - Kobiety, które trenują ciężej, niż niejeden facet

Podczas, gdy wielu mężczyzn przychodzi na siłownię w celach towarzyskich, by w czasie między rozmowami zrobić kilka ćwiczeń na maszynach, są kobiety, które naprawdę ciężko i sumiennie trenują. Często te drobne dziewczyny sięgają po ciężary, których nie powstydziłby się żaden facet. Reakcja otoczenia na silne kobiety bywa różna. Szanuj je za pasję i pracę, jaką wkładają w treningi.

4 – Osoby otyłe

Osoby otyłe pokonały swój wstyd i przyszły na siłownię, by zmienić coś w swoim życiu. Takie postępowanie zasługuje zarówno na szacunek, jak i na wsparcie. Tymczasem często takie osoby są wyśmiewane, wytykane palcami i obgadywane. W ten sposób wiele osób może zrazić się do zmiany stylu życiu i zaszyć w domu na kanapie z paczką chipsów. Jeśli widzisz, że ktoś stara się zmienić i przychodzi ćwiczyć, pomóż mu, zamiast z niego szydzić. Takie osoby zasługują na szacunek.

5 - Osoby niepełnosprawne

Uwielbiasz znajdować sobie wymówki prawda? Zła pogoda, zła pora, brak czasu, inne zajęcia, katar, ból głowy. Tymczasem są osoby, które naprawdę na co dzień borykają się z wieloma przeciwnościami, a mimo to nie poddają się i znajdują w sobie siłę, by trenować. Bierz z nich przykład!

Niech za wzorowy przykład posłuży polska tenisistka – Natalia Partyka. Natalia to nie tylko niepełnosprawna tenisistka - to przykład wzorowego sportowca.

Nie trzeba szukać daleko, by znaleźć kolejne przykłady – Małgosia Hałas. Małgosia ma chondrodystrofię, genetyczną chorobę powodującą zaburzenie wzrostu i struktury (budowy) chrząstek nasadowych w organizmie oraz niskorosłość. Mimo swojej niepełnosprawności, odnosi sukcesy w wyciskaniu sztangi leżąc na arenie międzynarodowej.