Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia
Sprawdź, po jakie suplementy warto sięgnąć, by efekty twoich ćwiczeń były jeszcze lepsze! [LISTA]

Sprawdź, po jakie suplementy warto sięgnąć, by efekty twoich ćwiczeń były jeszcze lepsze! [LISTA]

Karolina Rybicka

Kluczem do zgrabnej sylwetki i dobrego samopoczucia jest nie tylko regularny trening i zdrowa zbilansowana dieta, ale także odpowiednia suplementacja. Na podstawie książki „FitRewolucja w 4 krokach” przygotowaliśmy dla ciebie spis najlepszych suplementów. Zobacz, po które warto sięgać, by cieszyć się zdrowiem i dobrą kondycją!

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 50 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 4000 posiłków i 500 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę

Antyoksydanty

Wspomagają walkę z wolnymi rodnikami, spowalniają procesy starzenia i chronią nas przed rozwojem chorób. Warto włączyć je do codziennej diety, by cieszyć się promienną skórą i młodzieńczym wyglądem. Regularnie stosowane doskonale oczyszczą nasz organizm i wspomogą ochronę przed stresem oksydacyjnym. Zyskamy dzięki nim energię i lepsze samopoczucie. Są wskazane także dla osób trenujących – ułatwią regenerację mięśni.

Kwasy tłuszczowe omega-3

Badania naukowe udowodniły, że ilość spożywanych przez nas kwasów omega-3 może wpływać na procesy starzenia.  Ponadto przewodzą one impulsy nerwowe i poprawiają funkcje pamięciowe - odpowiednia ilość kwasów omega-3 w diecie ułatwia zapamiętywanie informacji. Wpływają też na poprawę nastroju i  zwiększają odporność organizmu.

Odżywka białkowa

Białko nie tylko pomaga skutecznie zapanować nad masą ciała, ale także jest podstawowym budulcem mięśni. Odżywka białkowa zapewnia nam też ochronę włókien mięśniowych i odbudowę tych uszkodzonych. Osoby chcące schudnąć także powinny o niej pamiętać. Skutecznie podkręca metabolizm i wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej. Ponadto zapewnia nam uczucie sytości, dzięki czemu nie podjadamy między posiłkami i nie mamy ochoty na niezdrowe przekąski.

Aminokwasy BCAA

Wspomagają budowanie masy mięśniowej i zapobiegają katabolizmowi mięśni – czyli rozpadowi białek mięśniowych, przez który nie możemy rozbudować mięśni. Aminokwasy BCAA można przyjmować zarówno w formie płynu, jak i tabletek – ten suplement bardzo szybko rozchodzi się po organizmie, zapobiegając katabolizmowi, jednocześnie wspomagając spalanie tkanki tłuszczowej. Warto pamiętać, że ten suplement najlepiej przyjmować tuż po przebudzeniu.

Glutamina

L-glutamina to aminokwas, który to nasz organizm sam potrafi produkować, ale też przyswaja go z pożywienia. Uzupełniany dodatkowo w ilości od 3 do 6 gram na dobę, powoduje szybszą odbudowę włókien mięśniowych po mikrourazach, które powstały na treningach w naszych mięśniach, przyspieszając w ten sposób regenerację. Suplement ten zwiększa dodatkowo odporność organizmu na tzw. barierę immunologiczną - jest to niezwykle ważne w okresach jesienno-zimowych i w okresach dużych obciążeń treningowych oraz zawodowych, gdy szybciej ulegamy przemęczeniu.

Zestaw witamin wzmacniających włosy, skórę i paznokcie

Warto na co dzień sięgać po suplementy diety na zdrową skórę, włosy i paznokcie, w których skład wchodzą ekstrakty ziołowe i witaminy takie, jak: A, E, C, D, B6, B12, ryboflawiny, kwas foliowy, miedź i cynk. Suplementy te pomagają  pokryć podstawowe zapotrzebowanie naszego organizmu na niezbędne mikroskładniki. Jest to szczególnie istotne w przypadku osób, które regularnie ćwiczą lub się odchudzają.

 

Więcej informacji w serwisie: myfitness.pl



W artykule mówimy o: Suplementy i odżywki