Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia

Allnutrition Protein & Oats

Allnutrition Protein & Oats
Łukasz Domeracki
Nadeszły czasy, gdzie w ramach zdrowego odżywiania szukamy ciekawych zamienników posiłku. Bywa tak, że w sklepach można takowe zauważyć, gdyż producenci wychodzą naprzeciw wymaganiom swoich konsumentów i produkują wiele godnych uwagi alternatyw normalnego posiłku. Jednym z nich jest nowość z firmy Allnutrition - owsianka z białkiem.

Świetne połączenie, dzięki czemu stanowi dobry zamiennik posiłku, np.: na wyjeździe, gdzie miejsce w bagażu mamy zazwyczaj ograniczone.

Owsianka

Owsianka jest jednym z najbardziej znanych posiłków wśród osób aktywnych. Jedni ją robią z dodatkiem mleka, inni na wodzie. Jedni dodają świeże owoce, drudzy suszone każdy ma na nią swój sposób. Kombinacji jest wiele. Często owsianka kojarzy się nam z mało smaczną potrawą, którą niektórzy jedzą z przymusu, ale warto sięgnąć po bakalie czy owoce, a nawet przyprawy, dzięki którym z łatwością ją wzbogacimy. Co być może sprawi, iż posiłek ten będzie stałym elementem naszej codziennej diety.

Dodać można do niej:

  • suszone owoce, np.: daktyle, morele, śliwki, rodzynki, morwę białą, żurawinę,
  • orzechy, np.: migdały, orzechy laskowe, włoskie, nerkowca,
  • owoce, np.: banany, jabłko, truskawki, jagody, maliny,
  • białko WPC,
  • masło orzechowe,
  • pestki dyni, słonecznika, sezam, nasiona chia, jagody goji, wiórki kokosowe.

Allnutrition Protein & Oats

Dzięki takim produktom mamy okazję zrobić szybkie, ale pożywne danie. Owsianka z białkiem z Allnutrition jest doskonałym zamiennikiem posiłku standardowego, dzięki temu produktowi możemy z łatwością przygotować owsiankę, zalewając ją tylko wodą lub też mlekiem, w zależności od tego, co bardziej lubimy. Owsianka ta ma w sobie już WPC, więc nie musimy nosić ze sobą kilku opakowań, gdyż mamy wszystko w jednym. To wielkie ułatwienie. Do takiego posiłku wystarczy dorzucić chociażby orzechy laskowe i mamy pełnowartościowy posiłek, który zawiera porcję białka, węglowodanów oraz tłuszczu. Idealnie nada się na śniadanie. Wspólnie z kawą na pewno nas ożywi i doda energii.

Składniki Allnutrition Protein & Oats:

  • płatki owsiane,    
  • koncentrat białek serwatkowych WPC 80%,     
  • kakao odtłuszczone,     
  • naturalne aromaty,     
  • aromat,         
  • substancja słodząca: sukraloza.     

Skład jest bardzo ciekawy, owsianka nie zawiera zbędnych dodatków, polepszaczy ani wzmacniaczy smaku, które bardzo często spotkać można w podobnych produktach innych firm. Jest w niej duża zawartość białka, dzięki której z łatwością dostarczymy tego makroskładnika. Posiada małą ilość cukru, co oznacza, że może być stosowana przez osoby będące na redukcji, ale nie tylko. Jej smak jest bardzo wyrazisty i to podstawowe argumenty, dla których warto jej spróbować.

Właściwości odżywcze

  • W porcji 60 g dostarczymy 226 kcal, w tym:
  • 16,8 g białka,
  • 4,5 g tłuszczu (w tym 1,56g kwasów tłuszczowych nasyconych),    
  • 27 g węglowodanów (w tym 1,06g cukrów),    
  • 4,32 g błonnika,    
  • 0,07 g soli.

Owsianka dostępna jest w dwóch smakach:

  • waniliowy,    
  • czekoladowy.

Przepis z użyciem owsianki

Składniki:

Przygotowanie:

Owsiankę zalewamy mlekiem 3,2% i odstawiamy na około 3 minuty, w tym czasie kroimy owoce i układamy na naszej owsiance, posypujemy żurawiną, wiórkami kokosowymi oraz orzechami włoskimi, można posypać cynamonem do smaku.

Smacznego!

Podsumowanie

Warto skorzystać z takich produktów, które ułatwią nam przygotowanie pełnowartościowego posiłku. Ponadto takie produkty mogą być ciekawym urozmaiceniem diety, spożywane od czasu do czasu mogą stanowić alternatywę dla tradycyjnej owsianki, którą wielu z nas niekoniecznie lubi. Wiele zależy, od tego jakie dodatki wykorzystamy do swojej owsianki. Dzięki sporej ofercie bakalii i orzechów możemy stworzyć wiele ciekawych propozycji podania.

 

 

W artykule mówimy o: Menu na sportowo Białko śniadanie

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 90 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 6000 posiłków i 600 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę