Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia
Diety okiem dietetyka: Dieta 1000 kcal

Diety okiem dietetyka: Dieta 1000 kcal

PoTreningu

Ocena dietetyka: ten schemat żywieniowy zakłada wywołanie znacznego deficytu energetycznego, a tym samym szybki ubytek masy ciała. Dieta jest o tyle uniwersalna, że praktycznie każdy – stosując się do jej zaleceń – schudnie. Utrzymanie podaży energii na poziomie 1000kcal, teoretycznie stanowi minimalny bezpieczny pułap przy którym – o ile właściwie dobierzemy pokarmy i nie przesadzimy z czasem stosowania diety – nie powinniśmy nabawić się niedoborów witamin i składników mineralnych.

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 50 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 4000 posiłków i 500 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę

Przejdz do szczegółów i prezentacji diety

Zanim zdecydujemy się na taką dietę, warto zdać sobie sprawę, że przeciętne zapotrzebowanie dorosłego człowieka waha się w przedziale 2000 – 3000kcal, a u osób aktywnych fizycznie jest jeszcze wyższe. Zmniejszenie podaży energii do 1000kcal na dobę może spowodować początkowo gwałtowny spadek masy ciała, następnie szybkie spowolnienie postępu i efekt jo-jo po zakończeniu diety. Co istotne  wiele osób fizycznie nie jest w stanie utrzymać reżimu kalorycznego i po kilku dniach wręcz rzuca się na jedzenie, nadrabiając z nawiązką stracone kilogramy.

Reasumując: deficyt energetyczny powinien być ustalony indywidualnie na podstawie oszacowanego zapotrzebowania konkretnej jednostki. Przy użyciu prostych narzędzi dostępnych w sieci można dosłownie w minutę dokonać stosowanych obliczeń, od uzyskanego wyniku odjąć około 400 – 600kcal i uzyskać wartość wyjściową, na podstawie której ułożyć można jadłospis. Nie polecam diety 1000kcal jako skutecznego sposobu odchudzania, praktyka pokazuje, że naprawdę mało komu udaje się przy jej pomocy uzyskać trwały efekt.

Przejdz do szczegółów i prezentacji diety