Dbamy o Wasze zdrowie - na czas zamknięcia siłowni wszystkie plany -30%! Szczególnie teraz ważne jest, by wzmacniać swój organizm! Trzymaj dietę i ćwicz w domu z naszymi planami. Skorzystaj z oferty

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Jak schudnąć po czterdziestce?

Jak schudnąć po czterdziestce?
Osobom, które ukończyły 40. rok życia, znacznie trudniej schudnąć. To wszystko przez naturalny, lecz nieprzychylny proces spowolnienia przemiany materii. Jeśli połączysz wolny metabolizm z długoletnimi, często niezdrowymi nawykami żywieniowymi, szczupła sylwetka może coraz bardziej się od Ciebie oddalić. Jednak osiągnięcie wymarzonych proporcji ciągle jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zbilansowana dieta, treningi i samozaparcie, które pomoże Ci osiągnąć zamierzony efekt.

Odchudzanie po czterdziestce – proste triki, które odmienią Twoją sylwetkę

Po czterdziestce proces odchudzania jest jeszcze wolniejszy. Decydując się na redukcję wagi, musisz zachować spokój. Powoli wprowadzaj do swojego życia treningi i ograniczaj niektóre potrawy. Na początku zacznij spacerować. Postaw sobie cel – robić 10 tysięcy kroków dziennie. Taka aktywność w połączeniu z deficytem kalorycznym z pewnością przyniesie pierwsze efekty. Następnie rozpocznij wykonywać lekkie ćwiczenia – na siłowni lub w domu.

Nie wiesz, jaki wysiłek fizyczny podjąć? Wypróbuj plany treningowe, dzięki którym dowiesz się, kiedy zrobić poszczególne zadania. Dodatkowo poznasz różne sposoby wykonywania danego ćwiczenia. Nie zapomnij tutaj o odpowiedniej diecie. Wybieraj zdrowe zamienniki produktów spożywczych i utwórz z nich tradycyjne danie. Zamiast kupować bogate w tłuszcze sery lub mięsa, postaw na ich lżejsze odpowiedniki. Te małe kroki otworzą Ci drogę do nowego stylu życia.

Co jeść, by schudnąć po 40 roku życia?

Jeżeli pragniesz odmienić swoją sylwetkę, wypróbuj racjonalne odchudzanie. Profesjonalne plany dietetyczne okażą się kluczem do sukcesu. Zdrowe, pożywne i niskokaloryczne posiłki usprawnią proces redukcji. Warto również ograniczyć węglowodany. Makarony oraz białe pieczywo zastąp produktami zawierającymi błonnik. Wzbogacając swój jadłospis o pieczywo z pełnego ziarna, owoce i warzywa poprawisz nie tylko swoje samopoczucie, ale także wygląd. Pamiętaj, że smukła sylwetka jest tuż za rogiem!

W artykule mówimy o: Odchudzanie

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 90 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 6000 posiłków i 600 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę