Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Forum

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Artykuły
Sklep

Stworzymy dla Ciebie

Indywidualny plan Dietetyczny

Sprawdź ofertę

Poznaj nasz nowy

Kalkulator kalorii

Wypróbuj go
Kuchnia
Diety okiem dietetyka: Dieta jagodowa

Diety okiem dietetyka: Dieta jagodowa

PoTreningu

Ocena dietetyka: dieta ta zaleca wysokie spożycie owoców. Bez wątpienia jagody jak i inne owoce mogą być cennym składnikiem diety, są (za pewnymi wyjątkami) niskokaloryczne, zawierają wiele substancji o potencjale prozdrowotnym i są smaczne. Tak więc zalecenie zgodnie z którym owoce stanowić powinny integralny element diety uznać należy za słuszne.

Podpowiedź trenera:

Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy - chętnie ułożymy profesjonalny plan za Ciebie. Dołącz do grona 50 000 zadowolonych klientów :)

  • Darmowe konsultacje z doświadczonym dietetykiem i trenerem
  • Ponad 4000 posiłków i 500 ćwiczeń, które możesz dowolnie wymieniać
Sprawdź ofertę

Niestety, jest to kolejna dieta – szablon, który nie bierze pod uwagę indywidualnych cech jednostki. Dieta jest bardzo niskokaloryczna i nie nadaje się dla osób obciążonych dużym wysiłkiem fizycznym, zwłaszcza dla sportowców. Jest to dieta dziesięciodniowa – tak więc liczyć się należy z tym, że po powrocie do starych nawyków żywieniowych „waga” wróci. Poza tym – zbyt wysoki udział owoców w diecie – również nie jest pożądany.

Reasumując: chociaż zalecenie, zgodnie z którym należy włączać świeże, zwłaszcza sezonowe owoce do diety jest jak najbardziej słuszne, to ten model żywieniowy ma wiele wad, które sprawiają, że należy go raczej odradzać niż polecać. Polecanym rozwiązaniem jest bilansowanie diety w taki sposób by uwzględniała ona nasze indywidualne cechy i potrzeby.

Przejdz do szczegółów i prezentacji diety